  • 21. Data: 2012-01-23 09:05:28
    Temat: Re: A może by tak zbudować elektryka?
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2012-01-22 11:01, ToMasz pisze:

    > jak ktoś ma 30km do pracy w jedną stronę to biedakiem nie jest, jak
    > jeździł to i tak jeździć będzie na PB/ON/LPG.

    Bzdura.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 22. Data: 2012-01-23 10:44:34
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "ToMasz"

    > Dawno dawno temu, miałem z kolegą taki plan aby stare graty przerabiać
    > na auta elektryczne. Wtedy miały to być trabanty. Pomysł był taki
    > sobie, szczególnie że wtedy auta były stosunkowo drogie, a olej opałowy
    > tani. Teraz stare auto można kupić bardzo tanio, a paliwo jest drogie.
    > żeby nie wyważać drzwi: Czy są gotowe zestawy do przeróbki... np
    > seicento, albo uno na prąd? Czy może jakaś firma się tym zajmuje?
    > Interesuje mnie zasięg 10km i Vmax=50km/h.

    Nie prościej zabudować Meleksa?

  • 23. Data: 2012-01-23 11:37:30
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > ...ja w pracy naładuje akumulatory prawie gratis.

    Rozumiem że ukradniesz prąd? Bo jeśli nie ukradniesz to nie
    rozumiem dlaczego w pracy miałoby być prawie gratis, a w
    domu już nie...

  • 24. Data: 2012-01-23 11:53:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 23 Jan 2012 11:37:30 +0100, Robert_J napisał(a):
    > Rozumiem że ukradniesz prąd? Bo jeśli nie ukradniesz to nie
    > rozumiem dlaczego w pracy miałoby być prawie gratis, a w
    > domu już nie...

    Bo pracuje w elektrowni i placi ze znizka pracownicza i bez oplaty
    przesylowej ? :-)

    J.

  • 25. Data: 2012-01-23 12:17:34
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > ToMasz

    Bytom, ul bodajże Reymonta
    Facet jest na youtube i prezentuje swoje pojazdy: motocykl elektryczny,
    samochód elektryczny
    tu masz adres na youtube
    http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&
    v=-BVApZimRH8

  • 26. Data: 2012-01-23 13:14:42
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia 22.01.2012 o 10:11 ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> napisał(a):

    > Interesuje mnie zasięg 10km i Vmax=50km/h.

    IMHO nieoplacalne. Jak policzysz koszty przebudowy, wymiany akumulatorow
    co pare lat, OC i naprawy, to sie okaze, ze taniej wychodzi taksowka.

    --
    Maciek

  • 27. Data: 2012-01-23 14:28:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.01.2012 11:37, Robert_J pisze:

    > Rozumiem że ukradniesz prąd? Bo jeśli nie ukradniesz to nie rozumiem
    > dlaczego w pracy miałoby być prawie gratis, a w domu już nie...

    Czego nie rozumiesz w słowie "prawie"?

  • 28. Data: 2012-01-23 14:47:48
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    W dniu 23.01.2012 08:27, Vlad The Ripper pisze:

    > Dla odmiany odpowiem poważnie.
    > Zestawów do przeróbki to raczej nie ma, ale mogę odesłać cię na forum
    > osób zajmujących się taką tematyką. www.samochodyelektryczne.org Dowiesz
    > się co i jak i zobaczysz jak innym powychodziły przeróbki.
    tak. wpadłem na tą stronę, ale koszty okazały się kubłem zimnej wody.
    Jak wyliczył któryś z kolegów - taniej będzie taksówką. Myślałem że
    koszty częsci są niższe. przy małych przebiegach konwersja jest nie
    opłacalna, przy dużych - kłopotliwe staje się posiadanie i ładowanie
    akumlatorów. Dzieki za poradę

    ToMasz

  • 29. Data: 2012-01-23 16:03:59
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    W dniu 23.01.2012 12:17, Jackare pisze:
> [...]
    >
    > Bytom, ul bodajże Reymonta
    > Facet jest na youtube i prezentuje swoje pojazdy: motocykl elektryczny,

    elektryczne to prezentuje co najwyżej organy, nawet w tle nie widziałem
    pojazdu. Chociaż jak facet z takim talentem wystruga wehikuł, napewno
    bedzie co podziwiać.

    ToMasz
    :)

  • 30. Data: 2012-01-23 17:37:17
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    się mi musiało nieskopiować, teraz dobry link
    http://www.youtube.com/watch?v=L-CVFk7H9Xo
    --
    Jackare