    From: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: A może by tak zbudować elektryka?
    Date: Tue, 24 Jan 2012 11:42:33 +0100

    Użytkownik "ToMasz" <t...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:jfjob3$ng$1@inews.gazeta.pl...

    > tak. wpadłem na tą stronę, ale koszty okazały się kubłem zimnej wody. Jak
    > wyliczył któryś z kolegów - taniej będzie taksówką. Myślałem że koszty
    > częsci są niższe. przy małych przebiegach konwersja jest nie opłacalna,
    > przy dużych - kłopotliwe staje się posiadanie i ładowanie akumlatorów.
    > Dzieki za poradę

    Jeśli jesteś zdecydowany coś przerabiać to polecam zacząć od mniejszego
    pojazdu. Na przykład motocykl, skuter czy quad. Lżejszy pojazd nie wymaga
    mocnego i drogiego silnika, a co więcej nie wymaga dużej pojemności i
    wydajności akumulatorów, co pozwoli znacznie obniżyć koszty, zwłaszcza przy
    założeniu, że jesteś w stanie część prac wykonać samemu. Tym bardzej, że
    parametry jakie podałeś na początku bardziej pasowałyby do skutera niż
    samochodu.