  • Data: 2010-03-25 19:58:37
    Temat: A jednak da się elegancko prowadzić kanał telewizyjny
    Od: "Tomy M." <t...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    O Jakim kanale mowa?

    O Comedy Chanel.
    Kanał z fajną ofertą programową, czasami trafiają
    się prawdziwe rodzynki. Generalnie bardzo dobrze dobrany
    repertuar.

    Zapytacie: Gdzie ta elegancja?

    Zobaczcie blok reklamowy tej stacji:
    - normalna głośność (bez kompresowania czyt. "wystrzelenia dźwięków w górę")
    - zegar odliczający czas pozosały do końca bloku (szok, co na to
    reklamodawcy?)
    - konkretne reklamy, żadnej szmiry (sądzę że weryfikują je przed przyjęciem
    emisji)

    Nie wiem dlaczego ale ten kanał jest po prostu ... elegancki
    Przełączcie na TVN ... i porównajcie.

    Nie muszę chyba nikomu udowadniać że nie jestem jego właścicielem
    ani pracownikiem :-)

    --

    Tomy M. www.ansibl.com