  • Data: 2010-03-29 04:12:21
    Temat: Re: licznik odliczania reklam w programach tv - fajny pomysl
    Od: "AnToni" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomy M napisał w
    > Jest na to zajebiście prosty sposób (na te długie bloki).
    > Nie ogladaj tej szmirowatej telewizji któa takie bloki nadaje.
    > Ja nie oglądam ... i mam wrażenie że nic nie tracę :-)
    > Polsatu ze 3 lata nie widziałem ... tylko Kiepskich mi szkoda :-)

    Również nie oglądałem Polsatu ze względu na długie bloki reklamowe,
    szczegolnie przed losowaniem Lotto wnierwiała mnie sytuacja gdy około 21:10
    rozpoczynał się blok reklam kończył około 21:25, nadawano film i o godz
    21:30 było losowanie Lotto. Więc podobnie jak Ty zbojkotowałem Polsat...do
    czasu zakupu nagrywarki z dyskiem, polecam ten sposób ominięcia reklam.

    Pozdrawiam A.