  • 1. Data: 2011-10-05 12:45:49
    Temat: A było czytać erratę..
    Od: Artur <n...@g...com>

    Pół nocy spędziłem próbując zmusić do współpracy AT91SAM7X256 +
    DP83848 po RMII. Okazało się że tryb RMII w tym atmelu po prostu nie
    działa, o czym wspomniano w erracie." EMAC: RMII Mode RMII mode is not
    functional. " I płytka do kosza :/

    --
    Artur

  • 2. Data: 2011-10-05 13:07:58
    Temat: Re: A było czytać erratę..
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 2011-10-05 14:45, Artur pisze:
    > Pół nocy spędziłem próbując zmusić do współpracy AT91SAM7X256 +

    Bawisz się w kustosza?

    > DP83848 po RMII. Okazało się że tryb RMII w tym atmelu po prostu nie
    > działa, o czym wspomniano w erracie." EMAC: RMII Mode RMII mode is not
    > functional. " I płytka do kosza :/

    W SAM7X512 chyba to poprawili.

  • 3. Data: 2011-10-05 13:49:29
    Od: philips <p...@o...pl>

    > Bawisz się w kustosza?

    Mój wpis jest OT, ale kiedy widzę lub słyszę słowo kustosz, to
    przypomina mi się kawał, który "chodził" na przełomie lat 80/90 po
    oddziale Unimoru w Tczewie (starsi wiedzą, co robił Unimor, a dla
    młodszych informacja, że tczewski oddział robił telewizory :-)).

    Zatem do rzeczy:
    Do Unimoru przyjechała delegacja Japończyków z branży elektronicznej.
    Dyrektor wezwał majstra i kazał mu oprowadzić gości po zakładzie,
    pokazać co i jak produkują. Majster zrobił co dyrektor mu kazał. Po
    wyjeździe japońskich gości dyrektor wezwał majstra i zapytał:
    - I jak przebiegła wizyta? Co goście mówili?
    Na co majster:
    - Wszystko w porządku. Goście oglądali, podziwiali, tylko jednego nie
    rozumiem. Dlaczego oni do mnie "kustoszu" się zwracali?

  • 4. Data: 2011-10-06 21:19:49
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

> [...]
    > DP83848 po RMII. Okazało się że tryb RMII w tym atmelu po prostu nie
    > działa, o czym wspomniano w erracie." EMAC: RMII Mode RMII mode is not

    Dokładnie taki zestaw projektowałem, ale jakoś trafiłem na informację o
    tym problemie. Przynajmniej przyznają się. Zaprojektowałem na MII, w
    sumie wychodzi o zaledwie jakieś 4-5 połączeń więcej. I tak jest ich za
    dużo ;) Nie przewidziałem jednak tego, że cena SAMa wzrośnie dwukrotnie.
    Na dzień dzisiejszy dużo lepszym rozwiązaniem jest CortexM3, albo
    patrząc w przyszłość - kolejne rozwiązania.
    Spróbuj wlutować SAM7X512. Jest na tyle kompatybilny, że OIDP ten sam
    HEX chodził.

    Swoją drogą do nowego projektu szukałem procesora i zacząłem od
    czytania, co nie działa :) Staram się znajdować modele będące w
    sprzedaży od około roku i szukać opinii na forach czy listach dyskusyjnych.

    Michał