  • 21. Data: 2023-10-04 10:46:10
    Temat: Re: 7 kolorowy eink
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-10-04, SW3 <s...@p...fm.invalid> wrote:

    > Parę rodzajów to ja wymyśliłem. Myślę, że nie wymyśliłem wszystkiego.
    > Może się nie przyjmie, jak tablety. A może właśnie tablety mogące mieć
    > cały czas włączony ekran się przyjmą...
    >
    > Samych grup produktów bym wyróżnił 3:
    > - uniwersalne ekrany (tablety, telewizory) z możliwością korzystania z
    > różnych aplikacji
    > - specjalizowane urządzenia, np. bajerancki zegar i koniec, ramka na obrazki
    > - jako element dowolnego urządzenia, zamiast czarno-białego LCD

    Ja bym z chęcią coś takiego widział jako obraz na ścianie, tak z 1m x 1m
    lub większe.

    --
    Marcin

  • 22. Data: 2023-10-04 20:19:22
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    On Wednesday, October 4, 2023 at 3:04:26 a.m. UTC-5, SW3 wrote:
> [...]
    >
    > Samych grup produktów bym wyróżnił 3:
    > - uniwersalne ekrany (tablety, telewizory) z możliwością korzystania z

    eee no nie. Scrub time jest na poziomie sekund.
    No chyba ze masz na mysli cos potencjalnego a nie eink jaki jest dostepny aktualnie.

    > - specjalizowane urządzenia, np. bajerancki zegar i koniec, ramka na obrazki

    To tak. Od biedy, drogie dzis.

    > - jako element dowolnego urządzenia, zamiast czarno-białego LCD

    Nie zawsze sie nadaje. W aucie po zmroku - nieco trudno podswietlic.