  • 11. Data: 2011-04-26 18:56:15
    Temat: Re: 67 pijanych kierowców i tylko 47 zatrzymanych PJ
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-04-26 18:46, J.F. pisze:

    > No wiesz - jedzie patrol przez wies, moze na miejsce suszenia, a tu mu
    > sie narzuca jadacy zygzakiem rowerzysta.
    > To co - ma nie zwrocic uwagi ?

    I tak 5 na jeden przejazd;) Bez jaj - sam dmuchałem na ścieżce - tak
    stali na ścieżce i przedmuchiwali rowerzystów, nie przy okazji dmuchania
    kierowców - jezdni nawet nie było z tego miejsca widać.

    > A potem "180 tys pijanych kierowcow", jak to ladnie w mediach brzmi ..

    Ano właśnie.

    > Oficjalny raport policji
    > http://dlakierowcow.policja.pl/portal/dk/807/47493/W
    ypadki_drogowe__raporty_roczne.html

    THX.

    Shrek.

  • 12. Data: 2011-04-26 20:34:35
    Od: zeb <z...@v...pl>

    W dniu 2011-04-26 14:53, w_wi pisze:
    > Policja w ramach "Trzeźwego poranka" zatrzymała aż 61 pijanych kierowców
    > a tylko zatrzymała 47 PJ + jeden kierowca już wcześniej stracił PJ.
    > Gdzie się podziało 13 PJ
    > Reszta chyba ma "śfagra" za komendanta bo innego wytłumaczenia nie widzę.
    > O ile dobrze kojarzę to statystyki typu więcej pijanych kierowców niż
    > zatrzymanych PJ pojawiają się częściej.
    >
    > http://www.tinyurl.pl/?u1uk8wjN
    Czyli 1 (jeden) mocno naciągany procent i to po świętach !
    A i byle byle pijaka wzięli by statystyki uzasadniły niczym nie
    uzasadnioną akcję.
    I to w święta 2 razy do roku ! a dzień powszedni ?
    No co już do cholery nikt nie pije w tym kraju ?!
    Aż tak wszyscy są zastraszani !?
    A może pijani będą może odpowiadać jeszcze za poronienia,zółtaczkę,
    sraczkę i takie tam ... ?

    Ludzie kupcie sobie alkomaty to dzisiaj mało co kosztuje a nie dajcie
    się zastraszać ani manipulować!

  • 13. Data: 2011-04-26 20:56:43
    Od: "Paweł W." <t...@o...pl>

    > No wiesz - jedzie patrol przez wies, moze na miejsce suszenia, a tu
    > mu sie narzuca jadacy zygzakiem rowerzysta.
    > To co - ma nie zwrocic uwagi ?
    >
    > A potem "180 tys pijanych kierowcow", jak to ladnie w mediach brzmi ..

    No i jeszcze wraca sobie gość do domu po świętach, owszem popił sobie
    poprzedniego dnia, ale dobrze zjadł przy tym, wyspał się, a tu następnego
    dnia 0.3 wychodzi. Też pijak i do statystyk idzie :-P

    Pozdrawiam
    p.

  • 14. Data: 2011-04-26 21:01:51
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 26 Apr 2011 20:34:35 +0200, zeb wrote:
    >Ludzie kupcie sobie alkomaty to dzisiaj mało co kosztuje a nie dajcie
    >się zastraszać ani manipulować!

    Niestety - dobre sa drogie, a tanie niedobre ..

    J.