    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: 6120c: Słownik i latarka
    Date: Thu, 28 Jan 2010 16:59:23 +0100

    Witam,

    w SE używałem bardzo często latarki. Tu nie widzę takiego włącznika, ale
    przy robieniu zdjęć aparat świeci, więc światełko ma. Jak aktywować
    opcję latarki? Znów trzeba kupić jakiś program do Symbiana?

    Druga sprawa: jak używać słownika T9? Podpowiada mi, ale źle i chcę
    listę możliwości, ale nie wiem jakim klawiszem się ją aktywuje. W
    instrukcji słowa o słowniku nie ma :(

    --
    PAŚ