  • Data: 2010-01-28 16:53:43
    Temat: Re: 6120c: Słownik i latarka
    Od: darnok <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-01-28 16:59, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > w SE używałem bardzo często latarki. Tu nie widzę takiego włącznika, ale
    > przy robieniu zdjęć aparat świeci, więc światełko ma. Jak aktywować
    > opcję latarki? Znów trzeba kupić jakiś program do Symbiana?

    nie da sie z poziomu menu, byc moze jakims programem na symbiana -
    musisz poszukac albo ktos podrzuci

    > Druga sprawa: jak używać słownika T9? Podpowiada mi, ale źle i chcę
    > listę możliwości, ale nie wiem jakim klawiszem się ją aktywuje. W
    > instrukcji słowa o słowniku nie ma :(

    nie ma rozwijanej listy mozliwosci jak w SE.
    Jak wpiszesz slowo i nacisniesz * to z kazdym nacisnieciem pojawi ci sie
    podpowiedz (jak dojdziesz do konca, to zacznie sie od poczatku). jest
    tez opcja dodawania (literuj).

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."