  • 21. Data: 2011-01-03 21:50:59
    Temat: Re: 60D warto??
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@m...com.pl>
    napisał w wiadomości
    news:slrnii4f3q.i22.write-only-with-spf@dns.media-la
    b.com.pl...

    > No i jak robię gniota 5d z jasną stałką to wiem że JA zawiniłem, nie
    > sprzęt ;)

    no jasne cudow nie ma
    doswidaczenie sie zbiera iloscia przemyslanych fotek
    w ktorych sie zastanawiamy co mnie tknelo by to tak spartolic?

  • 22. Data: 2011-01-04 08:27:51
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>

    Użytkownik "Kris" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > no ladnie jo to w zyciu gdy wkraczelm na iso 400
    > to czulem ze gwalce stara babcie i mam trzepala mnie walkiem mowiac
    > ze nie rob tego bo to feee

    Jeśli kadr nie ma zbyt dużej rozpiętości w zakresie dynamiki, to na 60d/7d
    spokojnie możesz używac iSO 3200 bez obaw o rezultat (na 50d prawdopodobnie
    też, choć już zdążyłem zapomnieć ;) ).

  • 23. Data: 2011-01-04 12:10:44
    Od: "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl>

    > szybka karta i tak tutaj nie ma znaczenia, tylko przepelnienie bufora
    > juz to ktos testowal i opisywal, zdjecia i tak laduja w buforze
    > i tutaj szwankuje jego obrobiene i przerzucenie danych na karte
    ---------------
    50d czy 60d zapisują do ok. 30 MB/s, a szybka karta ma
    o tyle znaczenie, że przy serii, zanim zrobi te przepisowe
    16 klatek, to na szybkiej karcie zdąży ze 2-3 zapisać i seria
    może być dłuższa. Poza tym od szybkości karty zależy
    szybkość opróżnienia bufora. Jeśli ktoś naprawdę robi
    fotki wielkich ilościach, to ma to znaczenie. Choć nie warto
    wydawać kasy na najnowsze karty o szybkości 60-90 MB/s,
    bo na razie żaden aparat nie potrafi z tego skorzystać.

    --

    Pozdrawiam serdecznie

    Arkadiusz Stopa

    <stopa małpka post kropka pl> tel. 897633408
    Mała Galeria Makrofotografii: www.stopa.cso.pl