  • 51. Data: 2021-12-19 16:03:15
    Temat: Re: 6 lat za kierownicą bez uprawnień
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 19.12.2021 o 01:25, nadir pisze:

    > To żeś sobie ubzdurał, że jest podstawowa i kilka razy powtórzysz wcale
    > nie zmieni faktu, że umiejętność prowadzenia pojazdów nie jest niezbędna
    > do życia. Na razie to jest przywilej, a jak Ci się to nie podoba, to nie
    > mój problem.

    Przywilej? Idiota do kwadratu.

  • 52. Data: 2021-12-19 16:06:37
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 19.12.2021 o 01:37, nadir pisze:

    > Jedni się wykazują, inni nie. A że ci drudzy wykazują też potem wielkie
    > zdziwienie nieznajomością prawa, no cóż mam poradzić, każdy jest kowalem
    > swojego losu.

    Jako ogół nie wykazuje się. Twierdziłeś jakoby wymagała od kogoś
    znajomości prawa i jego przestrzegania. Tak na pewno nie jest w temacie
    poruszania się po drogach. Nie ma takiego obszaru życia w którym tyle
    wykroczeń jest. Ale bierze się to właśnie z tego, że w istocie ludzie
    (twoje społeczeństwo) wcale nie chcą tego prawa. Czegoś tam chcą, ale na
    pewno nie tego prawa jakie obecnie jest. Gdyby chcieli to by wykroczeń
    nie było.

  • 53. Data: 2021-12-19 17:23:24
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-18-grudnia-2021 o 22:22, nadir pisze:

    > Ale przykład na co? Że mają być jakieś pozwolenia/ograniczenia czy nie?

    Większość tych ograniczeń jest zbędna

    > No i jak ma udowodnić, że potrafi coś zrobić? Bo dziś albo pokaże dyplom
    > i uprawnienia, albo pracodawca da się pokroić i jak przeżyje, to uwierzy.

    Normalnie. Oglądałeś Znachora?

    > Którzy to są ci normalni i skąd wiedzą że umie leczyć?

    Sorry trzeba sobie wprost powiedzieć. Ci roztropni którzy zadbają o
    siebie i swoją rodzinę. Tylko trzeba im dać szansę wyboru a nie
    decydować za nich.

    > A ktoś wspominał o wariatach?

    A ktoś ZAKAZAŁ ich istnienia?

    > Ale jak będę ciągle przejeżdżał na czerwonym i nikt mnie nie wyprowadzi
    > z błędu lub nie zabroni prowadzić, to mogę kogoś jednak zabić.
    > Taka drobna różnica.

    No właśnie. W Twojej głowie tkwi przekonanie że debil zostaje debilem i
    zaraża zdebilnieniem innych.

    Tak trzeba się z socjalizmu wyleczyć. Ale to JEST MOZLIWE ;-)

  • 54. Data: 2021-12-19 17:28:32
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-19-grudnia-2021 o 00:19, ii pisze:
    > Natomiast zbijanie punktów jak najbardziej powinno być. Ludzie powinni
    > poszerzać swoją wiedzę nt prowadzenia pojazdów bo świat idzie do przodu.

    Punkty tak ale za wyrządzenie innym krzywdy chociażby w mieniu.

    Ale nie za przekroczenie prędkości.

  • 55. Data: 2021-12-20 00:07:20
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 19.12.2021 o 17:23, _Master_ pisze:

    > Normalnie. Oglądałeś Znachora?

    Dawno tamu, ale z tego co pamiętam to gość robił operację na mózgu nie
    dlatego że był wioskowym znachorem tylko właśnie wykształconym lekarzem,
    z dyplomem. Zdaje się profesor?

    > No właśnie. W Twojej głowie tkwi przekonanie że debil zostaje debilem i
    > zaraża zdebilnieniem innych.

    Czy debilizm jest zaraźliwy, to nie wiem? Ale co zabitemu przeze mnie na
    pasach przyjdzie z tego, że odpowiem karnie lub materialnie?
    Zachowania mogące wpływać na życie i zdrowie innych trzeba jednak w
    jakiś sposób kontrolować i eliminować. Nie wszystko można puścić na
    żywioł w imię wolności.

    > Tak trzeba się z socjalizmu wyleczyć. Ale to JEST MOZLIWE ;-)

    Tak jak Dziambor się wyleczył w szpitalu uniwersyteckim, a nie wodą
    utlenioną u znachora Ziemby? ;-)

  • 56. Data: 2021-12-20 00:08:52
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 19.12.2021 o 16:03, ii pisze:

    > Przywilej?

    Tak. Ćwoku!

  • 57. Data: 2021-12-20 08:37:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu piątek-17-grudnia-2021 o 20:07, ii pisze:

    >Brawo.
    >Elektorat Konfederacji?

    Jak popatrzysz na USA, to tam jakos tak wlasnie jest :-)

    J.

  • 58. Data: 2021-12-20 10:03:56
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 20.12.2021 o 00:08, nadir pisze:

    > Tak. Ćwoku!

    "
    Elżbieta Jakubiak: U nas uważa się, że biznes tworzy państwo, a
    urzędnicy państwowi je niszczą, a to oni przygotowują wielką
    infrastrukturę dla życia dziennikarzy, biznesu. Gdyby nie oni, gdyby nie
    tacy ludzie jak ja, byłby pan bez numeru dowodu, zameldowania.

    Redaktor: Gdyby nie biznes, pani byłaby bez pensji.

    Elżbieta Jakubiak: To nieprawda! Wypracowuję ją jako urzędnik państwowy,
    wydając panu zaświadczenia, by mógł pan prowadzić działalność
    gospodarczą, przygotowując działkę do inwestycji i tak dalej. W sumie to
    ja panu pozwalam pracować.
    "

  • 59. Data: 2021-12-20 11:51:28
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-20-grudnia-2021 o 08:37, J.F. pisze:
    > Jak popatrzysz na USA, to tam jakos tak wlasnie jest

    A ja lubię to.

  • 60. Data: 2021-12-20 11:52:36
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-20-grudnia-2021 o 00:07, nadir pisze:
    > Dawno tamu, ale z tego co pamiętam to gość robił operację na mózgu nie
    > dlatego że był wioskowym znachorem tylko właśnie wykształconym lekarzem,
    > z dyplomem. Zdaje się profesor?

    Ale ludzie w wiosce tego nie wiedzieli (on nie wiedział) a przychodzili
    po pomoc.