  • 31. Data: 2020-04-25 21:25:33
    Temat: Re: 5G co daje Kowalskiemu?
    Od: z <...@...pl>

    Tłumaczenie że my tylko odpowiadamy na zapotrzebowanie konsumentów
    zawsze mnie śmieszy ;-)

  • 32. Data: 2020-04-25 21:29:16
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-25 21:19, z wrote:

    > Ludzi raczej ubywa a po pendemi nikt normalny nie będzie kupował lodówki
    > z internetem

    Problem właśnie w tym, że będą je kupowali. Co gorsza Ty kupując coś
    nawet nie stricte pod internet nie będziesz wiedział co wysyła i do
    kogo. Współczesny telewizor ma podłączenie do sieci, ale co wysyła do
    internetu nie wiadomo.

    > Tu też są jakieś limity popytu.

    Mam ze dwa przestarzałe monitory telewizyjne. Prędzej czy później kupię
    nowe.

    > Te cyferki mnie nie rajcują. Mam w domu łącze chyba 120 i co z tego jak
    > jego funkcjonalność jest taka sama jak 10 x wolniejszego.
    >
    > Czasy archiwizowania już dawno minęły.
    >
    > Opóźnienia i stabilność to wyjdzie w praniu.

    Ciągle coraz więcej potrzeba, Nie łudź się.

  • 33. Data: 2020-04-25 22:17:16
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-25 21:20, z wrote:
    > Do tego wszystkiego w mieszkaniu nie potrzeba 5G

    Nie jest tak, że te wszystkie urządzenia domowe IoT mają się łączyć do
    sieci komórkowej?

  • 34. Data: 2020-04-25 23:12:04
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    W dniu 25.04.2020 o 11:24, z pisze:
    > Żaden z tych argumentów nie uzasadnia 5G.
    > Można dopracować 4G (wifi) i wystarczy dla Twojego "metra" ;-)
    Wi-Fi to w żadnym wypadku nie 4G. Jest co najwyżej Wi-Fi 4, czyli nowa
    nazwa starej 802.11n.

  • 36. Data: 2020-04-26 03:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Czyli dalej wyimaginowane korzyści są w miastach gdzie już spokojnie
    > wystarcza 4G a po za miastami nic obywatel nie zyska.
    >
    > DO DUPY Z TAKĄ NOWOCZESNOŚCIĄ
    >
    > Co na to Komisja Europejska? ;-)

    A wystarcza 4G? Ponoc pasma pozapychane i blisko limitów, przy wiekszych
    imprezach problemy z iloscia userów etc.

    A tu masz lepsze, szybsze, wydajniejsze i w sumie o mniejszej mocy...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

  • 35. Data: 2020-04-26 03:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Tłumaczenie że my tylko odpowiadamy na zapotrzebowanie konsumentów
    > zawsze mnie śmieszy ;-)

    A to akurat prawda.
    Moze ludzie pare spraw zauwaza dzieki obecnej sytuacji.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton

  • 37. Data: 2020-04-26 08:57:29
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-25 o 22:17, kk pisze:

    > Nie jest tak, że te wszystkie urządzenia domowe IoT mają się łączyć do
    > sieci komórkowej?

    Nie jest. Mają się łączyć do internetu.
    Łaczenie z siecią komórkową to jakiś wymysł operatorów.

    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2020-04-26 09:09:30
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 25.04.2020 o 12:12, kk pisze:

    > 100% prawdy, ale może mimo wszystko jest coś, co można na tym zyskać.

    Odpowiem tak - wielu kowalskich by zyskało gdyby władza zagwarantowała
    im stabilne 1G czyli gsm/gprs. Jednym słowem niech te żłoby zagwarantują
    każdemu zasięg podstawowy a dopiero po tym ew ulepszanie/modernizacja.

  • 39. Data: 2020-04-26 10:37:18

    Amen

  • 40. Data: 2020-04-26 10:38:25

    Masz racę powinienem postawić przecinek