  • 111. Data: 2020-04-28 19:15:16
    Temat: Re: 5G co daje Kowalskiemu?
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    W dniu 2020-04-27 o 15:17, z pisze:

    > Jak ktoś chce lodówkę z internetem to łączy ją światłowodem a nie
    > jakimiś przestarzałymi falami radiowymi ;-)

    W moim miasteczku za unijne pieniądze wybudowano sieć światłowodową.
    Podłączono wszystkich chętnych oprócz mieszkańców jednej ulicy. Niestety
    mieszkam przy tej właśnie ulicy. Dlaczego nie podłączono? Bo projektant
    zapomniał ująć w planie dwa dodatkowe słupy. Lodówki do internetu więc
    niestety nie podłączę.

  • 112. Data: 2020-04-28 19:43:00
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-28 16:08, z wrote:

    > Gdyby nie zmieniano tak drastycznie norma bezpieczeństwa też mogło by
    > mnie to nie interesować.
    >
    > Ja mieszkam w bloku gdzie teraz śpię, pracuję ciągle przebywam.
    >
    > Wiesz ile tu jest sieci wifi? 23!

    No i co z tego. Nie są połączone w mesh. Czyli dowolna sieć komórkowa je
    przebija.

    > Od 2 lat medycy nie potrafią zdiagnozować moich duszności i bólów w
    > klatce piersiowej.
    >
    > Gdyby mnie było stać to przeprowadziłbym się na wieś dla testu.
    >
    > Tak... to nie będzie dowód że mi smog elektroniczny szkodzi.
    >
    > Tak samo nie ma dowodu że mi 5g NIE ZASZKODZI

    No i widzisz, ja z okazji możliwości pracy zdalnej wyprowadziłem się na
    wieś. I też tu spię, pracuję ciągle przebywam. Nie mam czasu na pójście
    do sklepu. Czuję się psycznie gorzej niż gdy siedziałem w mieście i
    łąziłem do tej pracy. Mógłbym wyjść na zewnątrz, gdybym nie pracował. No
    ale pracuję. Co tam 5G ...

  • 113. Data: 2020-04-28 19:44:48
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 28 Apr 2020 17:28:18 +0200
    doszła do mnie wiadomość <5ea84b93$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    od z <...@...pl> :

    >SMOG na ulicy też jest znikomej mocy nie widać go a ZAAABBBIIIJJJAAAA ;-)

    Widzę, trollu, że dalej trollujesz i bełkoczesz.
    Odpowiedz na pytanie, jaka jest szansa, że wirusolog amator("badacz" internetowy)
    odkryje
    ,,szokujące prawdy" na temat wirusa? Jaka jest szansa na to, że amator, internetowy
    "badacz" wpływu pola EM na organizm, odkryje jakieś ,,szokujące fakty" na ten temat?
    To ja podpowiem, zerowa.
    Garbage in garbage out.
    Nawet, jak któryś z nich powie jakąś samotną ćwierćprawdę, to będzie to zwykły
    przypadek.
    Nawet małpa, pisząc odpowiednio długo na maszynie, napisze Hamleta jeśli się długo
    poczeka.
    Daj sobie spokój z dalszą dyskusją, wróć jak to zrozumiesz.

  • 114. Data: 2020-04-28 19:56:24
    Od: z <...@...pl>

    O... Tego można zrozumieć.

    To chyba dobry znak ;-)

  • 115. Data: 2020-04-28 19:59:20
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-04-28 o 19:43, kk pisze:
    > No i co z tego. Nie są połączone w mesh. Czyli dowolna sieć komórkowa je
    > przebija.

    Ja nie potrzebuję z nich korzystać.

    Co tam 5G ...

    Po co Tobie na tej wsi 5G którego nigdy tam nie będzie ;-)

  • 116. Data: 2020-04-28 20:39:56
    Od: z <...@...pl>

    Na mojej wiosce kilka lat temu położono światłowód za pieniądze unijne
    czyli nasze podatki. Położono tylko główne linie bo "gałęzi" już się nie
    chciało. Cholera wie co się teraz z tymi kablami dzieje bo TP nadal rządzi.

    Potrzebuję tam normalny jeden nadajnik 4G.

  • 117. Data: 2020-04-28 22:02:42
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-28 19:59, z wrote:

    > Ja nie potrzebuję z nich korzystać.

    Jak to nie? To może być twoja sieć.

    > Co tam 5G ...
    >
    > Po co Tobie na tej wsi 5G którego nigdy tam nie będzie ;-)

    Nigdy nie twierdziłem, że mnie jest potrzeby. Było, że ktoś może go do
    czegoś wykorzystać.

  • 118. Data: 2020-04-29 08:14:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 28 Apr 2020 20:39:56 +0200, z napisał(a):
> [...]
    > chciało. Cholera wie co się teraz z tymi kablami dzieje bo TP nadal rządzi.

    A kto polozyl ? TP czy wojt ?

    Moze trzeba poszukac co z tym dalej ... albo zamowic Orange
    swiatlowod.

    Pamietam jak przed laty TP na wroclawskim Biskupinie uruchomila
    "pierwsza swiatlowodowa siec multimedialna".
    Bylo uroczyste otwarcie, minister, bankiet, mam wrazenie ze nawet dwa
    razy.
    A gdzies tak rok pozniej testowo zadzwonilem jak sie do tego
    podlaczyc. Odsylano mnie chyba miedzy 10 osobami, i nie trafilem
    konkret :-)

    Ale pare lat pozniej chyba sie jednak przydaly i telewizje kablowa po
    tym puscili :-)

    J.

  • 119. Data: 2020-04-29 08:57:42
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-04-28 o 22:02, kk pisze:
    > Nigdy nie twierdziłem, że mnie jest potrzeby. Było, że ktoś może go do
    > czegoś wykorzystać.

    Wracamy do punktu wyjścia.

    Niech ktoś sobie skorzysta. Nic mi do tego.

    Ale jeśli żeby ktoś sobie skorzystał trzeba drastycznie ponieść normy
    bezpieczeństwa TO SIĘ PYTAM O WIELOLETNIE BADANIA POTWIERDZAJĄCE
    BEZPIECZEŃSTO TEJ TECHNOLOGII.

  • 120. Data: 2020-04-29 09:36:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-04-28 o 14:46, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Przegapiles darmowy roaming w Unii - teraz to sie nie oplaca :-)

    Po pierwsze opłaca się na styku Unia-Nieunia.
    Poza tym opłaca się nadal wewnątrz Unii, bo przecież roaming jest
    darmowy dla użytkownika, a nie dla operatora.

    --
    Liwiusz