    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: 5G co daje Kowalskiemu?
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Wed, 29 Apr 2020 08:14:09 +0200

    Dnia Tue, 28 Apr 2020 20:39:56 +0200, z napisał(a):
    > Na mojej wiosce kilka lat temu położono światłowód za pieniądze unijne
    > czyli nasze podatki. Położono tylko główne linie bo "gałęzi" już się nie
    > chciało. Cholera wie co się teraz z tymi kablami dzieje bo TP nadal rządzi.

    A kto polozyl ? TP czy wojt ?

    Moze trzeba poszukac co z tym dalej ... albo zamowic Orange
    swiatlowod.

    Pamietam jak przed laty TP na wroclawskim Biskupinie uruchomila
    "pierwsza swiatlowodowa siec multimedialna".
    Bylo uroczyste otwarcie, minister, bankiet, mam wrazenie ze nawet dwa
    razy.
    A gdzies tak rok pozniej testowo zadzwonilem jak sie do tego
    podlaczyc. Odsylano mnie chyba miedzy 10 osobami, i nie trafilem
    konkret :-)

    Ale pare lat pozniej chyba sie jednak przydaly i telewizje kablowa po
    tym puscili :-)

    J.