  • 11. Data: 2014-09-15 00:13:35
    Temat: Re: 50cc 85cc czy 125cc?
    Od: domeczek93 <szamandrhouse@_NOSPAM_o2.pl>

    p...@b...pl napisal

    > Po szosie owszem to problem ale w terenie problem polega na tym że nie ma
    takiego 50 co by pojechało 85 kx to minimum. A 125 w DT czy w DR to inne 125
    niż w EXC, które owszem dla nastolatka jako pierwsze enduro jest za dzikie.

    > KJ

    a co wy na KTM exc 85 z 2015 roku?

  • 12. Data: 2014-09-15 17:49:57
    Od: KillJohn <p...@b...pl>

    W dniu poniedziałek, 15 września 2014 00:13:35 UTC+2 użytkownik domeczek93 napisał:

    > a co wy na KTM exc 85 z 2015 roku?

    Że z KTM pojemności 85 to raczej w serii SX czyli wyczynowej, która to linia SX jest
    zauważalnie droższa w serwisie od linii EXC oraz zapomnij zarejestrowaniu SX na
    szosę.

    KJ

  • 13. Data: 2014-09-15 18:51:20
    Od: domeczek93 <szamandrhouse@_NOSPAM_o2.pl>

    KillJohn napisal

    napisał:

    > Że z KTM pojemności 85 to raczej w serii SX czyli wyczynowej, która to linia
    SX jest zauważalnie droższa w serwisie od linii EXC oraz zapomnij
    zarejestrowaniu SX na szosę.

    > KJ

    no mnie interesuje EXC będzie na mnie dobry?

  • 14. Data: 2014-09-15 22:42:21
    Od: KillJohn <p...@b...pl>

    W dniu poniedziałek, 15 września 2014 18:51:20 UTC+2 użytkownik domeczek93 napisał:

    > no mnie interesuje EXC b�dzie na mnie dobry?

    Będzie, tylko jest kłopot bo nie ma takiego modelu jak EXC85.

    Jest SX 85, albo EXC 125.

    KJ

  • 15. Data: 2014-09-16 00:05:55
    Od: domeczek93 <szamandrhouse@_NOSPAM_o2.pl>

    KillJohn napisal

    napisał:

> [...]

    no na allegro wprowadzono mnie w błąd przepraszam za pomyłkę a sx 85 nie
    można na zawody?