eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody4 pkt , 100 PLN 114/90 ... Nowa alfa wciągnęła mnie do swojego scenariusza ;)Re: 4 pkt , 100 PLN 114/90 ... Nowa alfa wciągnęła mnie do swojego scenariusza ;)
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: 4 pkt , 100 PLN 114/90 ... Nowa alfa wciągnęła mnie do swojego
    scenariusza ;)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 25 Jan 2012 23:35:01 +0100

    On 25 Jan 2012 22:04:09 GMT, to wrote:

    > begin AZ

    > I co, wykazano, że radar jest do dupy, ale nadal się go używa?

    No niestety, dowiedziono tylko że ten egzemplarz mógł w danych warunkach
    źle zmierzyć prędkość.
    Ale ponieważ wszystkie papiery nadal ma w porządku, to można go używać
    dalej...

    > Swoją drogą, jak takie coś mogło dostać homologację?

    Też mnie to ciekawi.
    Może w laboratorium działa dobrze, może do badań wysłano specjalny
    egzemplarz, a może po prostu dali w łapę?

    Co do policji to tego bym nie podejrzewał, ale sądzę że np. straże gminne
    mogą być bardzo zainteresowane sprzętem pomiarowym który ma wszystkie
    papiery, ale zawyża pomiary.