  • 11. Data: 2011-05-02 17:42:51
    Temat: Re: 35-letni Fiat 126p
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 02 May 2011 16:44:04 +0200, neoniusz
    <n...@j...org> wrote:

    > Tyle, co jedno tankowanie do pelna.

    Głupiś. Za '76 w dobrym stanie dostanie przynajmniej kilka
    tysięcy, tylko musi znaleźc amatora. Oczywiście pod warunkiem,
    że jest to 600 na cytrynkach, z wąskimi błotnikami, kapliczką do
    130km/h, właściwym wyposażeniem (chromowane zderzaki, fletnerki,
    deska bez wnęki na radio, jasna tapicerka) itp., etc., a nie FL
    czy Elegant dowodem rejestracyjnym pamiętającym Gierka.

    r.
    _____________

  • 12. Data: 2011-05-02 17:48:55
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Teściowa ma Fiata 126p z 1976 roku. Auto przez cały swój okres kursowało
    > od święta na trasie 5 km. Przebieg ok. 90 tys. km (!) :).
    > Auto jest ciągle użytkowane i garażowane, brak problemów na przeglądach -
    > odpala i jeździ świetnie. Ile może być wart?

    Ja znam przypadek przebiegu około 12 tys. km. Normalnie jeżdżony na codzień
    :) Nie kręcony. Tylko dziwny właściciel ;)

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 13. Data: 2011-05-02 17:51:15
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Auto jest ciągle użytkowane i garażowane, brak problemów na przeglądach -
    > odpala i jeździ świetnie. Ile może być wart?

    Wart jest tyle ile ktos za niego chce zaplacic. A tak nieco powazniej,
    kwestia w jakim jest stanie, wyposazeniu, czy jest dalej wszystko
    oryginalne. To juz jest jak przy zabytkach.

    IMO maluchy wlasnie takie super zachowane obecnie najlepiej sie sprzedaja do
    Holandii.

    PZDr
    Adam

  • 14. Data: 2011-05-02 17:55:09
    Od: alex <o...@w...pl>

    W dniu 2011-05-02 16:31, Krzysiek pisze:
> [...]
    > Auto jest ciągle użytkowane i garażowane, brak problemów na przeglądach
    > - odpala i jeździ świetnie. Ile może być wart?

    90tys tak dużo ??

    dziwie się że małe samochody mają takie przebiegi, w jednym ze swoich
    aut: SC 10 letnim używanym do tego do czego ten samochód jest stworzony,
    czyli okazjonalne przeturlanie się po mieście, mam 17tys na zegarku po
    10 latach

  • 15. Data: 2011-05-02 19:30:20
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> napisał w
    wiadomości news:ipmjlh$ivp$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja znam przypadek przebiegu około 12 tys. km. Normalnie jeżdżony na
    > codzień :) Nie kręcony. Tylko dziwny właściciel ;)

    do pracy jechał do przodu, a do domy na wstęcznym ;-)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 16. Data: 2011-05-02 20:01:49
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 02 May 2011 16:31:09 +0200, Krzysiek napisał(a):

> [...]
    > Auto jest ciągle użytkowane i garażowane, brak problemów na przeglądach
    > - odpala i jeździ świetnie. Ile może być wart?

    Zależy jak szybko chcesz sprzedać. Normalnie - jakieś 500zł. Możesz tez
    poczekać na kolekcjonera. Wtedy, jeśli w stanie dobrym to nawet parę
    tysięcy.

    --
    ___________ (R)

  • 17. Data: 2011-05-02 20:25:57
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > Użytkownik "Krzysiek"

    > Do czego to dochodzi, żeby nawet w "maluchu" licznik cofać ;-)

    Jakie cofać?
    Tam licznik ma 5 cyfr i najwyżej robi kolejne okrążenia :)

  • 18. Data: 2011-05-02 21:41:12
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Krzysiek

> [...]
    > od święta na trasie 5 km. Przebieg ok. 90 tys. km (!) :). Auto jest
    > ciągle użytkowane i garażowane, brak problemów na przeglądach - odpala i

    Stan dobry (czyt. allegrowy idealny, w 99% oryginał) - ok. 5 tys.
    Stan zły - ok. 1 tys.

    Twój to zapewne coś pomiędzy...

  • 19. Data: 2011-05-02 23:17:39
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 2 May 2011 15:42:51 +0000 (UTC), Robert Rędziak
    <r...@g...wkurw.org> wrote:

    > Głupiś. Za '76 w dobrym stanie dostanie przynajmniej kilka
    > tysięcy, tylko musi znaleźc amatora.

    Zanim go znajdzie, to auto może zgnić do końca.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 20. Data: 2011-05-02 23:44:20
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 02 May 2011 23:17:39 +0200, jerzu
    <t...@p...onet.pl> wrote:

    > Zanim go znajdzie, to auto może zgnić do końca.

    Mógłbyś się całkiem zdziwić. Skoro są tacy, którzy gotowi są
    strychninę wyremontować do takiego stanu:

    http://www.eles.pl/fiat/zdjecia/g22.jpg

    to znajdą się też tacy, którzy są w stanie zapłacić te kilka
    tysięcy za ładną sztukę.

    r.