  • 11. Data: 2009-11-28 10:31:29
    Temat: Re: 333 godziny miesiecznie.
    Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>

    Nie "kiepskie", lecz inne - dysk do niemal liniowego zapisu strumieniowego on-line
    przez 99% swojego czasu pracy zapisuje, a zwykły
    dysk przez większość czasu głównie odczytuje.
    Przy dysku, który zapisuje strumień liniowy muszą być inne algorytmy, żeby głowica
    nie wisiała nad jedym fragmentem talerza przez
    parę dni, bo dziurę zrobi ;-))
    JaC

    -----

    > Akurat dyski do tych zastosowan to sa kiepskie -wystarcza najtansze wolne, o
    slabej korekcji bledow, wlasciwie jedynie wazne
    jest w tych dyskach aby byly w miare energooszczedne i ciche

  • 12. Data: 2009-11-28 12:16:47
    Od: "Rafal\(sxat\)" <g...@o...pl.usunto>

    > dysk przez większość czasu głównie odczytuje.
    > Przy dysku, który zapisuje strumień liniowy muszą być inne algorytmy, żeby
    głowica nie wisiała nad jedym fragmentem talerza przez
    > parę dni, bo dziurę zrobi ;-))

    jaby tak bylo, to latwo byloby definitywnie wyczyscic dysk twardy z
    danych... a tak nie jest...

    :)

    rf

  • 13. Data: 2009-12-09 12:39:13
    Od: ąćęłńóśźż <j...@g...pl>

    Nie rozumiem - co masz na myśli?
    JaC

    -----

  • 14. Data: 2009-12-09 16:06:51
    Od: ąćęłńóśźż <j...@g...pl>

    Tamten chroboczący dysk już wymieniony na dwa specjalizowane AV też Caviary i też
    charakterystycznie chroboczą tak samo jak
    poprzedni.
    No cóż, albo Caviar 500GB tak ma, albo sprzętowy Linuś szura głowicami w myśl
    jakiegoś algorytmu zapisywania strumienia danych.
    No trudno :-)
    Na razie nie mam pojęcia jak wejść do systemu urządzenia, a co dopiero mówić o
    smarcie.

    -----