  • 71. Data: 2010-02-20 21:45:33
    Temat: Re: -27,8, rozrzad - fina?
    Od: Czarek Daniluk <c...@u...com>

    W dniu 2010-02-20 15:56, DoQ pisze:

    > Teraz tez sie tak robi, tylko sik na denko tloka :)
    >
    > Pozdrawiam
    > Pawel

    W 50KM z 2120ccm nie było takiej potrzeby :D

    Pozdrawiam !!

  • 72. Data: 2010-02-21 08:01:06
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    peter pisze:

    > masz jakies wsparcie? bo ja mam.

    Gratuluje, niech sie chowa zdrowo.

    --
    Pozdrawiam mlodych rodzicow
    MarcinJM

  • 73. Data: 2010-02-21 08:19:48
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    MarcinJM pisze:

    > "Nie, po prostu zle zaprojektowany uklad smarowania. "
    > No, zarzeczyles wyraznie, tylko nie wiadomo czego to zaprzeczenie ma
    > dotyczyc"

    Pewnie dotyczy tego co raczylem wyzej zacytowac, a czego rowniez nie
    przeczytales najwyrazniej.
    A to tak dla przypomnienia:
    jednym z naprawianych przypadkow te rurki sie wykrecaly, a niektore nawet same
    zrywaly gwint (pewnie od poluzowania i wibracji)

    > Nie, po prostu zle zaprojektowany uklad smarowania.
    > Rurki tam sa ale od natrysku oleju na denko tloka.

    Jak widac zostalo zadane pytanie, czy widac rurki po zdjeciu pokrywy, a
    ja w odpowiedzi zaprzeczylem.

    > "Rurki TAM sa (..)"
    >
    > I nigdzie nie bylo mowy o kiszkach silnika tylko "po zdjeciu pokrywy
    > zaworow widac tam jakies rurki". Napisales, ze TAM sa od natrysku oliwy
    > na denko tloka.

    Skoro napisalem, ze nie ma ich pod pokrywa zaworow, to jakby logiczne
    jest ze znajduja sie w zupelnie innym miejscu, ktore to miejsce nie bylo
    juz istotne i go nie precyzowalem.

    > Mozliwe, ze nie rozumiem slowa pisanego. Wybacz

    Chyba tak troszeczke sie gubisz w tym slowie pisanym (albo to zwykle
    czepialstwo z Twojej strony). Warto czytac calosc i traktowac wypowiedz
    w caloci, a nie wybiorczo odrywajac poszczegolne zdania od kontekstu (bo
    wtedy faktycznie wypowiedz traci jakikolwiek sens).

    --
    Karolek

  • 74. Data: 2010-02-22 09:22:28
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Czarek Daniluk pisze:
    > W 50KM z 2120ccm nie było takiej potrzeby :D

    Bo to byl dobrze odprezony silnik, produkowany jako baza do tuningu ;-)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 75. Data: 2010-02-22 11:39:18
    Od: Czarek Daniluk <c...@u...com>

    W dniu 2010-02-22 09:22, DoQ pisze:

    > Bo to byl dobrze odprezony silnik, produkowany jako baza do tuningu ;-)
    >

    > Pozdrawiam
    > Pawel

    O ile mnie pamięć nie myli to stopień sprężania miał coś około 4,5 ??
    Życzę szczęścia dzisiejszym fachowcom w regulacji zaworów wtakim
    dolnozaworowym silniku ;) raz w życiu to robiłem i nie chciałbym więcej
    się dotykać ;)

    Pozdrawiam !!