eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody-27,8, rozrzad - finałRe: -27,8, rozrzad - fina?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: Czarek Daniluk <c...@u...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: -27,8, rozrzad - fina?
    Date: Mon, 22 Feb 2010 11:39:18 +0100
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 17
    Message-ID: <hltmsn$rlr$1@newsfeed.net.icm.edu.pl>
    References: <hljc2u$ah8$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <hljclq$1ne$1@news.onet.pl>
    <hljctk$anj$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <hljer2$8qe$1@news.onet.pl>
    <hljhkg$ipr$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hljhgm$gmh$1@news.onet.pl>
    <hljjsb$k4t$3@nemesis.news.neostrada.pl> <hljk3r$nku$1@news.onet.pl>
    <hljm4b$lvj$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hljlmn$rul$1@news.onet.pl>
    <hljngg$2fec$2@news.mm.pl> <hljnkj$135$1@news.onet.pl>
    <hlla63$con$1@news.mm.pl> <hllb5q$n3t$2@news.onet.pl>
    <hlmns0$12qi$1@news.mm.pl> <hlmo9h$1cr$1@news.onet.pl>
    <hlmoh7$s0t$1@newsfeed.net.icm.edu.pl>
    <hlots3$3l3$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hlphla$3vh$1@newsfeed.net.icm.edu.pl> <hltf2d$l91$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089079025077.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsfeed.net.icm.edu.pl 1266835159 28347 89.79.25.77 (22 Feb 2010 10:39:19
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 22 Feb 2010 10:39:19 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20100111
    Thunderbird/3.0.1
    In-Reply-To: <hltf2d$l91$1@mx1.internetia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2257787
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-02-22 09:22, DoQ pisze:
    > Czarek Daniluk pisze:
    >>> Teraz tez sie tak robi, tylko sik na denko tloka :)
    >> W 50KM z 2120ccm nie było takiej potrzeby :D
    >
    > Bo to byl dobrze odprezony silnik, produkowany jako baza do tuningu ;-)
    >
    >
    > Pozdrawiam
    > Pawel

    O ile mnie pamięć nie myli to stopień sprężania miał coś około 4,5 ??
    Życzę szczęścia dzisiejszym fachowcom w regulacji zaworów wtakim
    dolnozaworowym silniku ;) raz w życiu to robiłem i nie chciałbym więcej
    się dotykać ;)

    Pozdrawiam !!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: