    From: "Michał Gut" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: -27,8, rozrzad - finał
    Date: Thu, 18 Feb 2010 13:34:18 +0100
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    odebralem wczoraj samochod i jezdzi.
    koszty:
    pompa oleju ok 700 (wymienilem profilaktycznie, bo za niskie cisnienie oleju
    podejrzewalem jako zrodlo problemow)
    uszczelki 150
    dzwigienki zaworowe 16x 16pln
    reszta cala. Wymieniony przy okazji olej na 5w50 (byl 10w40)
    lacznie zaplacilem ok 1800 za wszystko

    mechanik twoerdzi ze nie ma pojecia co sie moglo stac - poza kolizja zadnych
    uszkodzen rozrzadu nie ma.

    moje podejrzenie zasugerowane zresza przez jednego z kolegow z pms to
    dokrecenie za malym momentem przez niego sruby mocujacej zebatke do walu
    silnika(dolna zebatka). nie tlumaczy to natomiast w jaki sposob przekrecily
    sie zebatki na walkach (nie ma klinow).

    podsumowujac wiem ze nic nie wiem. pewnych dowodow ani tez pewnej tezy nie
    mam - mam za to lzejsza kieszen o prawie 2 kola no i dzialajacy samochod....
    zagadka wiec nierozwiazana do konca....

    dziekuje wszystkim za pomoc i podpowiedzi udzielone w ppoprzednich watkach
    --
    -
    pozdrawiający