  • 11. Data: 2010-01-10 18:47:02
    Temat: Re: 2-letnie opony ?
    Od: "luis" <j...@i...pl>

    > Mówimy o zimówkach? NIE brać. Kupilem kiedys nowe zimówki. Przez pierwsze
    > 2
    > lata były rewelacyjne, wyciągałem z zasp inne auta. Od trzeciej zimy na
    > nich sam zacząłem uważać, żeby nie pakowac się w głębszy śnieg, bo to
    > wróżyło problemy. To tak w skrócie. Teraz znów mam prawie nowe i znów mogę
    > jeździć bez zastanawiania się czy ten śnieg nie jest aby za głęboki.

    OK, a ile km zrobiłeś na nich przez te pierwsze 2 zimy?
    Pozdr
    luis

  • 12. Data: 2010-01-10 20:27:41
    Od: Adam Franik <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 10 Jan 2010 18:47:02 +0100, luis napisał(a):

    > OK, a ile km zrobiłeś na nich przez te pierwsze 2 zimy?
    > Pozdr
    > luis

    10-15kkm
    --
    pozdrawiam,
    Adam F. & A3 TDI [SG][SWD]

  • 13. Data: 2010-01-10 20:34:13
    Od: Adam Franik <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 10 Jan 2010 14:14:31 +0100, aro333 napisał(a):

    > Ok czyli dla zimowki większy wplyw ma ich wiek niż wyjezdzone kilometry?
    > Oczywiście roządnie wyjezdzone bo i 50tys zima można stuknąć jak komus auto
    > do d...y przyrosło.

    Takie odnosze wrażenie. Pod koniec jednej zimy bylo ok, a na początku
    następnej już nie było tak ok.
    --
    pozdrawiam,
    Adam F. & A3 TDI [SG][SWD]

  • 14. Data: 2010-01-10 22:15:12
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > To teraz kup jeszcze nowki UG7 i porownaj :-)
    >
    > P.S. Czyzbys do wczoraj wyznawal zasade ze zimowki sa niepotrzebe ?

    Nie, 2 letni BFGoodrich Winter G wystrzelil i musialem kupic jakies inne.

  • 15. Data: 2010-01-10 22:42:38
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > To teraz kup jeszcze nowki UG7 i porownaj :-)

    Na przyszly sezon pewnie tak zrobie - teraz mialem troche inne wydatki ;)

    > P.S. Czyzbys do wczoraj wyznawal zasade ze zimowki sa niepotrzebe ?

    W zadnym wypadku! Wystarczylo mi w piatek 200km na letnich z przodu - to
    byla masakra. Trase, ktora normalnie pokonuje w 2h jechalem 4h. Dobre
    ziomowki czynia cuda.

  • 16. Data: 2010-01-11 18:28:18
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > Ostatnio pojawiło się sporo ofert wyprzedaży nnieużywanych opon zimowych z
    > roczników 2007-2008 w atrakcyjnych cenach

    bierz,
    to nie jest masło, czy śledzie, by psuły się w miesiąc,

    uwagi nt. zmiany właściwości mogą dotyczyć jedynie używanych
    P.