  • 21. Data: 2010-05-13 12:54:48
    Temat: Re: 100 tys przebiegu - dużo?
    Od: AL <a...@s...tam>

    Gabriel'Varius' pisze:

    > Ato faktyczny przebieg czy po retuszu? :-)
    > Wg mnie jesli auto nie zrobilo calego przebiegu glownie po miescie to
    > powinno byc OK ale jak bylo tluczone np. po Wrocku lub innym
    > dziurolandzie to moze byc nieciekawie.
    > Niedawno pisalem o C4 2.0 benzyna znajomego i on juz nie chce tego auta
    > choc to wersja full wypas, pada elektryka, rdzewieje klapa i
    > blotniki(auto bezwypadkowe), padly juz xenony a auto ma niecale 4 lata i
    > okolo 70kkm, jest salonowe, obecnie cos zaczyna stukac w zawiasie a auto
    > jedi po raczej dobrych drogach :-(
    > pozdrawiam

    jeszcze powiedz, ze rdzewieja przednie blotniki :)
    (ktore sa plastikowe)

    w ogole dziwne rzeczy piszesz - PSA ma akurat jedne z lepszych
    perforacji nadwozia (cynkowanie) i masz na to 12 lat gwarancji

    mam 4tego citroena i zaden nie rdzewial procz AX'a (ktory nie ma ocynku)

    stuki w tylnym zawieszeniu to niemal norma dla C4 - lubi 'dobijac' np.
    na garbach poprzecznych, przejazdach kolejowych

    jesli stuka w przednim zawieszeniu, to moze czas COS wymienic?

    co to oznacza, ze pada elektryka?
    (mam c4 sluzbowe i dziala bezproblemowo. xeonow brak, wiec brak jednego
    z wymienionych przez Ciebie problemow)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 22. Data: 2010-05-13 13:04:30
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-05-13 12:17, P. pisze:
    > Witam
    >
    > Czy 100 tys przebiegu dla 5 letniego Citroena c4 to dużo?

    Ja sprzedałem 8 letniego W210 270CDI z przebiegiem 110k km.

    Niektórzy mają więcej niż jedno auto. O tym większość osób chwalących
    się dużymi przebiegami rocznymi nie pomyśli.

  • 23. Data: 2010-05-13 13:08:12
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    P. pisze:

    > "polskie", 1.6 benzyna

    Normalny. Typowy miejski kompakt.

    > pozdr.
    > P.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 24. Data: 2010-05-13 13:11:56
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    > jeszcze powiedz, ze rdzewieja przednie blotniki :)
    > (ktore sa plastikowe)

    hehe, nie tylny prawy o ile sie nie myle i maska a ostatnio cos wyskoczylo na klapie
    tylnej(ale to
    malenstwo i czarny lakier wiec malo co widac). Maske wymienili na nowa po monicie w
    centrali cytryny
    a z blotnikiem walczy - nie ma dziury nie ma naprawy jest tylko ruda pod lakierem
    (auto nie bite) :-(
    > w ogole dziwne rzeczy piszesz - PSA ma akurat jedne z lepszych
    > perforacji nadwozia (cynkowanie) i masz na to 12 lat gwarancji
    Gwarancja na perforacje (dziure)a nie na to, ze ci ruda wyjdzie pod lakierem. Moze
    mam felerny
    egzemplarz, moze auto z lory spadlo jak jechalo do salonu,ale tak jak pisalem to
    najbogatsza wersja
    5 drzwiowej C4 lacznie ze skora i masowaniem tylka, itp.
> [...]
    > na garbach poprzecznych, przejazdach kolejowych
    >
    > jesli stuka w przednim zawieszeniu, to moze czas COS wymienic?
    Pewnie tak :-)
    > co to oznacza, ze pada elektryka?
    > (mam c4 sluzbowe i dziala bezproblemowo. xeonow brak, wiec brak jednego
    > z wymienionych przez Ciebie problemow)
    j. w. problem z xenonami(pada jeden 2x wymieniany raz palnik raz calosc z osprzetem
    ze tak to
    nazwe), padnieta regulacja i grzalka w fotelu kierowcy, wariujacy komputer pokladowy
    (dyskoteka na
    desce rodzielczej-brak diagnozy w 3 ASO), lusterko lewe sie nie sklada i nie grzeje,
    chyba tylna
    szyba lub przednia sie nie domyka jak sie z c.z. auto zmknie, wariujace czujniki
    cisnienia w kolach
    i cos jeszcze bylo...
    Auto powoli szykuje sie do zmiany wlasciciela choc caly czas bylo serwisowane a
    wlasciciel dba o
    auto nawet bardziej niz zaleca citroen.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 25. Data: 2010-05-13 13:17:51
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-05-13 12:34, krzysiek82 wrote:
    > Olek pisze:
    > albo jeździsz taksówką,
    >
    > widziałeś punto na taksówce ;D?

    > sporo się w kropku mieściło ale bez przesady :)

    tak samo jak wycieczki ca. 50.000 punto po europie :D

  • 26. Data: 2010-05-13 13:19:07
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-05-13 12:17, P. pisze:

    > Czy 100 tys przebiegu dla 5 letniego Citroena c4 to dużo?

    Dla citroena bardzo dużo. Musiał więcej stać w warsztacie, niż jeździć.
    Cud, że w ogóle tyle km zrobił...

  • 27. Data: 2010-05-13 13:23:25
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "P." <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Czy 100 tys przebiegu dla 5 letniego Citroena c4 to dużo?
    >
    > pozdr.
    > P.

    Normalny przebieg. Typowy rodzinny uzytek samochodu (zakupy, wakacje,
    wekendy, przejażdźki, dojazdy do pracy w obrębie jednego miasta lub
    miejscowości bezpośrednio sąsiadujących) to przebieg 15-20 tys km rocznie.

  • 28. Data: 2010-05-13 13:27:24
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-05-13 12:24, Jarek Pudelko wrote:

    > Heh, a ja robie jakies 9tys rocznie :) i na pewno bedzie problem ze
    > sprzedaza auta. Nikt mi w taki przebieg nie uwierzy :)

    ja robię 15.000 max 20.000 rocznie, codziennie poruszając się pomieście
    robię średnio 50km dziennie - rozumiem, że w taki przebieg też mi nikt
    nie uwierzy, bo wszyscy robią 100000000000000000000000000....... km,
    dziennie najlepiej :)

  • 29. Data: 2010-05-13 13:27:25
    Od: Alex81 <a...@g...com>

    On 13 Maj, 12:50, krzysiek82 <s...@u...pl> wrote:

    > To realia całego świata, pojedź sobie do Niemiec i zobacz jakie
    > przebiegi mają tam auta nie myl tego z przebiegami aut sprowadzonych bo
    > wkradną się przekłamania :)

    Poczytaj sobie ponizszy dokument:
    http://ideas.repec.org/p/diw/diwwpp/dp602.html

    A potem przemysl jeszcze raz swoje koncepcje nt. przebiegu aut w
    Niemczech. Pomogę wycinkiem z wstepu:
    "In general, average annual mileage for a German passenger car was
    13,500 km in 2002, about 5 % less than in 1993 (14,200 km per car)."

    --
    pzdr
    Alex

  • 30. Data: 2010-05-13 13:30:43
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Olek" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

    > 100 000 / 547 dni = średnio 180 km dziennie - albo jeździsz taksówką, albo
    > rozwozisz paczki, albo zwyczajnie zmyślasz.

    spokojnie się da.
    Miałem taki okres w życiu że dojeźdżałem przez 7 miesięcy codziennie z
    Bytomia do Krakowa do pracy - dom-praca-dom wychodziło 200-215 km, do tego
    normalna eksploatacja "przydomowa" zakupy, odwiedziny, wakacje weekendy.
    Miesiecznie robiłem 5-6 tysięcy km.
    Kilka lat wcześniej realizowałem duży kontrakt na Pomorzu. Przez dwa lata
    bywało że dwa razy w tygodniu musiałem "podskoczyć" z Bytomia do Gdańska na
    spotkanie czy inne fanaberie klienta. A raz na tydzień- raz na dwa tygodnie
    bywałem nornalnie- w ramach regularnej obsługi kontraktu. Pamiętam że
    jeździłem wtedy 1,5 roczną nubirą i przebiegi 15 tysięcy po którym musiałem
    jechać na przegląd gwarancyjny robiłem w 5-6 tygodni.
    --
    Jackare