-
31. Data: 2013-01-13 17:30:26
Temat: Re: 10-cio letni AMG w dobrej cenie....
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2013-01-13 17:27, megrims pisze:
> W dniu 2013-01-13 16:57, t? pisze:
>> megrims wrote:
>>
>>> Jak by Yeti miało 3.0 TDI biTurbo 313 KM (od A6) to również było by
>>> fajne auto.
>>
>> Swapuj? Może wejdzie. :>
>>
> pomożesz?
Nie prościej jakiś 2litrowy turbo benzyniak? :)
--
Pozdrawiam
Lewis
-
32. Data: 2013-01-13 17:36:31
Temat: Re: 10-cio letni AMG w dobrej cenie....
Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>
W dniu 2013-01-13 16:25, Lewis pisze:
>>>> Śmiechy chichy bo się przyjęło takie trzepanie piany a później wielkie
>>>> zdziwienie gdy spotka się Calibra R4 2,0 l 16V Turbo - 204 KM i pynio
>>>> blednie.
>>>
>>> Hahahha dobre :D
>>>
>>
>> No, bo prawdziwe :)
>>
>> http://www.youtube.com/watch?v=H6xR_4sMtb4
>>
>
> No lans jest, pokaż mi taką normalnie jeżdżącą po ulicy :)
> A seryjne 204KM i napęd 4x4 od 80km/h naprawdę daje ciała... :)
>
Niestety o ile samochod calkiem fajny, to jednak uklad napedowy nie
przetrwal proby czasu, problemy z czesciami i serwisowaniem - i
niestety nie znam juz nikogo, kto by mial taka sprawną.
--
venioo
-
33. Data: 2013-01-13 17:45:24
Temat: Re: 10-cio letni AMG w dobrej cenie....
Od: megrims <m...@i...pl>
W dniu 2013-01-13 17:30, Lewis pisze:
> W dniu 2013-01-13 17:27, megrims pisze:
>> W dniu 2013-01-13 16:57, t? pisze:
>>> megrims wrote:
>>>
>>>> Jak by Yeti miało 3.0 TDI biTurbo 313 KM (od A6) to również było by
>>>> fajne auto.
>>>
>>> Swapuj? Może wejdzie. :>
>>>
>> pomożesz?
>
> Nie prościej jakiś 2litrowy turbo benzyniak? :)
>
Nie ma. Max 1.8 i ma jakieś chore 158 KM. Te nowe mikro-silniczki
od VW to kaszana kompletna.
--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....
-
34. Data: 2013-01-13 17:52:35
Temat: Re: 10-cio letni AMG w dobrej cenie....
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2013-01-13 17:45, megrims pisze:
> W dniu 2013-01-13 17:30, Lewis pisze:
>> W dniu 2013-01-13 17:27, megrims pisze:
>>> W dniu 2013-01-13 16:57, t? pisze:
>>>> megrims wrote:
>>>>
>>>>> Jak by Yeti miało 3.0 TDI biTurbo 313 KM (od A6) to również było by
>>>>> fajne auto.
>>>>
>>>> Swapuj? Może wejdzie. :>
>>>>
>>> pomożesz?
>>
>> Nie prościej jakiś 2litrowy turbo benzyniak? :)
>>
> Nie ma. Max 1.8 i ma jakieś chore 158 KM. Te nowe mikro-silniczki
> od VW to kaszana kompletna.
>
Ale kto mówi to silnikach od Vaga... Zaaplikować tam 2.0 albo 2.3
Saabowe czy z Volvo :) Po odpowiednim oprogramowaniu i osprzętowaniu
zrobisz 450KM z możliwie małym lagiem i będzie naprawdę ciekawa zabawka :)
Ale z drugiej strony po co robić to w yeti skoro jest masa innych
ciekawych karoserii :)
--
Pozdrawiam
Lewis
-
35. Data: 2013-01-13 18:24:56
Temat: Re: 10-cio letni AMG w dobrej cenie....
Od: megrims <m...@i...pl>
W dniu 2013-01-13 17:52, Lewis pisze:
> W dniu 2013-01-13 17:45, megrims pisze:
>> W dniu 2013-01-13 17:30, Lewis pisze:
>>> W dniu 2013-01-13 17:27, megrims pisze:
>>>> W dniu 2013-01-13 16:57, t? pisze:
>>>>> megrims wrote:
>>>>>
>>>>>> Jak by Yeti miało 3.0 TDI biTurbo 313 KM (od A6) to również było by
>>>>>> fajne auto.
>>>>>
>>>>> Swapuj? Może wejdzie. :>
>>>>>
>>>> pomożesz?
>>>
>>> Nie prościej jakiś 2litrowy turbo benzyniak? :)
>>>
>> Nie ma. Max 1.8 i ma jakieś chore 158 KM. Te nowe mikro-silniczki
>> od VW to kaszana kompletna.
>>
>
> Ale kto mówi to silnikach od Vaga... Zaaplikować tam 2.0 albo 2.3
> Saabowe czy z Volvo :) Po odpowiednim oprogramowaniu i osprzętowaniu
> zrobisz 450KM z możliwie małym lagiem i będzie naprawdę ciekawa zabawka :)
>
> Ale z drugiej strony po co robić to w yeti skoro jest masa innych
> ciekawych karoserii :)
>
Można 2.5 Turbo od RS3. Wtedy to będzie straszna zapierdalajka :D
Powinna wejść. :D
--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....
-
36. Data: 2013-01-13 18:38:18
Temat: Re: 10-cio letni AMG w dobrej cenie....
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2013-01-13 18:24, megrims pisze:
> Można 2.5 Turbo od RS3. Wtedy to będzie straszna zapierdalajka :D
> Powinna wejść. :D
No to do dzieła :)
Jeszcze poszukaj może Quaife robi szpery do skrzyn z yeti :D
--
Pozdrawiam
Lewis
-
37. Data: 2013-01-14 00:05:55
Temat: Re: 10-cio letni AMG w dobrej cenie....
Od: onarjusz <z...@o...pl>
> Ale kto mówi to silnikach od Vaga... Zaaplikować tam 2.0 albo 2.3
> Saabowe czy z Volvo :) Po odpowiednim oprogramowaniu i osprzętowaniu
> zrobisz 450KM z możliwie małym lagiem i będzie naprawdę ciekawa zabawka :)
Osprzęt owanie masz na myśli budowę sinika od podstaw(wszystko kute)?
>
-
38. Data: 2013-01-14 00:22:33
Temat: Re: 10-cio letni AMG w dobrej cenie....
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2013-01-14 00:05, onarjusz pisze:
>
>> Ale kto mówi to silnikach od Vaga... Zaaplikować tam 2.0 albo 2.3
>> Saabowe czy z Volvo :) Po odpowiednim oprogramowaniu i osprzętowaniu
>> zrobisz 450KM z możliwie małym lagiem i będzie naprawdę ciekawa
>> zabawka :)
>
> Osprzęt owanie masz na myśli budowę sinika od podstaw(wszystko kute)?
>>
>
>
Nie, po co kuć skoro fabryczny układ korbowo-tłokowy w silnikach B204 i
B234 wytrzymuje ponad 650KM?
Silnik rozberać, zniemić pierścienie, panewki, zrobić szlif wału,
honowanie tulei, pospawać odpowiedni wydech dolot, ewentualnie kolektor,
założyć większe wtryskiwacze, turbo i voila. Tanim kosztem masz auto
które zawstydzi niejednego bohatera w bmw, porsche, mitsubishi itd :)
--
Pozdrawiam
Lewis
-
39. Data: 2013-01-14 03:03:11
Temat: Re: 10-cio letni AMG w dobrej cenie....
Od: chwdp <h...@i...yfd>
> Nie, po co kuć skoro fabryczny układ korbowo-tłokowy w silnikach B204 i
> B234 wytrzymuje ponad 650KM?
> Silnik rozberać, zniemić pierścienie, panewki, zrobić szlif wału,
> honowanie tulei, pospawać odpowiedni wydech dolot, ewentualnie kolektor,
> założyć większe wtryskiwacze, turbo i voila. Tanim kosztem masz auto
> które zawstydzi niejednego bohatera w bmw, porsche, mitsubishi itd :)
i po jakim czasie trzeba szukac nowy silnik? miesiac pojezdzi chociaz?
-
40. Data: 2013-01-14 07:59:24
Temat: Re: 10-cio letni AMG w dobrej cenie....
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2013-01-14 03:03, chwdp pisze:
>> Nie, po co kuć skoro fabryczny układ korbowo-tłokowy w silnikach B204 i
>> B234 wytrzymuje ponad 650KM?
>> Silnik rozberać, zniemić pierścienie, panewki, zrobić szlif wału,
>> honowanie tulei, pospawać odpowiedni wydech dolot, ewentualnie kolektor,
>> założyć większe wtryskiwacze, turbo i voila. Tanim kosztem masz auto
>> które zawstydzi niejednego bohatera w bmw, porsche, mitsubishi itd :)
>
> i po jakim czasie trzeba szukac nowy silnik? miesiac pojezdzi chociaz?
>
>
Naprawdę Cię to interesuje czy ot tak dla zabicia czasu pleciesz?
Jeżeli naprawdę to internet zawiera masę informacji o tym ile takie
silniki wytrzymują.
Co ciekawe więcej niż seryjne 2.0 TFSI i 2.0TDi ;)
--
Pozdrawiam
Lewis