  • 1. Data: 2011-01-21 18:02:03
    Temat: 1.4 TSI DSG - spalanie w mieście
    Od: "Biggie" <b...@g...pl>

    Witam
    Interesują mnie informacje o spalaniu w jeździe miejskie samochodu z takim
    zespołem napędowym.
    Wiem, że ten silnik występuje w różnych konfiguracjach mocy (122/140/150/160170
    KM) i skrzyni (6/7 biegów), ale nie jest w użyciu w Polsce za wiele więc każda
    informacja się liczy.
    Idealne byłyby wypowiedzi użytkowników VW Tourana z silnikiem o mocy 140KM i DSG
    7-biegową.

    Zdaję sobie sprawę, że rozrzut może być różny, dlatego pytam o spalanie w
    mieście, a najlepiej w dużej, zakorkowanej metropolii.
    Informacje potrzebne do sprawdzenia opłacalności zakupu diesel/benzyna, przy
    założeniu, że 80% przebiegu to jazda po Warszawie
    pozdrawiam

    Biggie

  • 2. Data: 2011-01-21 19:40:27
    Temat: Re: 1.4 TSI DSG - spalanie w mieście
    Od: krzyss <k...@S...com>

    W dniu 2011-01-21 18:02, Biggie pisze:
> [...]
    > Informacje potrzebne do sprawdzenia opłacalności zakupu diesel/benzyna,
    > przy założeniu, że 80% przebiegu to jazda po Warszawie

    Silnik mam 2.0 wiec pewnie Ci namiesza troche ale jako ciekawostka:

    1,9 ASZ 130KM z tiptronickiem palil po wawie ok 10L
    2.0 BKD 140KM z DSG 6 biegowym pali 8,5L

    Jazda po warszawie i mam dosc ciezka noge... a krece sie duzo i czesto
    po 5km odcinki

    --
    ===-----== krzyss vel Qkill ==-----===
    ----===---- www.krzyss.com ----===----

  • 3. Data: 2011-01-21 20:49:32
    Od: "Biggie" <b...@g...pl>

    Użytkownik "krzyss" napisał w wiadomości grup

> [...]

    >2.0 BKD 140KM z DSG 6 biegowym pali 8,5L

    >Jazda po warszawie i mam dosc ciezka noge... a krece sie duzo i czesto po 5km

    Dzięki za opinię, sam się poruszam vw touranem 1.9 tdi 105 KM z DSG7 więc mogę
    sobie porównać, zwłaszcza, że sądząc z opisu styl jazdy i trasy mamy podobne

    pozdrawiam

    Biggie

  • 4. Data: 2011-01-21 23:28:27
    Od: krzyss <k...@S...com>

    W dniu 2011-01-21 20:49, Biggie pisze:

    > Dzięki za opinię, sam się poruszam vw touranem 1.9 tdi 105 KM z DSG7
    > więc mogę sobie porównać, zwłaszcza, że sądząc z opisu styl jazdy i
    > trasy mamy podobne

    A powiedz mi masz czasem na trybie SPORT takie bujanie autem przy
    hamowaniu ?

    --
    ===-----== krzyss vel Qkill ==-----===
    ----===---- www.krzyss.com ----===----

  • 5. Data: 2011-01-22 10:59:14
    Od: "Biggie" <b...@g...pl>

    Użytkownik "krzyss" napisał w wiadomości grup

    >A powiedz mi masz czasem na trybie SPORT takie bujanie autem przy hamowaniu ?

    Uczciwie powiem, że tego trybu praktycznie nie używam więc nie będę wymyślał
    odpowiedzi ;)
    Kiedy potrzebuję troszkę dynamiczniej pojeździć to po prostu wciskam mocniej gaz
    i biegi zmieniają się później, a auto przyspiesza lepiej.

    pzdr

    Biggie