  • 221. Data: 2010-08-16 22:20:23
    Temat: Re: 1.000.000,00 dolarów mandatu
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:i4c5nk$rc$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości

    > Nie rozumiesz jednej, prostej rzeczy.
    > Kara ma być DOTKLIWA. A także ma czegoś nauczyć. W każdym przypadku.
    > I tak 2 przypadki, których tak kurczowo bronisz

    On raczej atakuje inny - że menel żre sobie za darmo i w ciepełku na koszt
    państwa całą zimę.
    To jest nagroda, a nie żadna kara do tego dotkliwa i pouczająca.

  • 222. Data: 2010-08-16 22:27:45
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-08-16 22:08, Jurand pisze:
    (...)
    > Nie rozumiesz jednej, prostej rzeczy.
    > Kara ma być DOTKLIWA. A także ma czegoś nauczyć. W każdym przypadku.
    > I tak 2 przypadki, których tak kurczowo bronisz
    (...)

    Wiesz, jak często wchodzimy w polemikę z racji dość odmiennych poglądów
    (choć nie zawsze jestem przekonany o ich prawdziwej odmienności), tak
    tym razem muszę stwierdzić, że bardzo mi się podobały przykłady przez
    Ciebie podane :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 223. Data: 2010-08-16 22:35:06
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-08-16 22:20, Cavallino pisze:
> [...]
    > koszt państwa całą zimę.
    > To jest nagroda, a nie żadna kara do tego dotkliwa i pouczająca.

    Bynajmniej - raczej mataczy. Kwestia menelstwa jest nieistotna w tej
    dyskusji z prostej przyczyny - na drogach raczej niewielu z tej grupy,
    a dodatkowo bardzo często są dużo bardziej normalni niż (nowo)bogaccy
    ze stosowną butą.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 224. Data: 2010-08-16 22:38:02
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-08-16 22:38, Jurand pisze:

    > Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości

    > Przykłady praktycznie z życia wzięte ;)

    Zdaję sobie z tego sprawę - nie jestem granatem oderwany od
    rzeczywistości :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 225. Data: 2010-08-16 22:38:09
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

> [...]
    > (choć nie zawsze jestem przekonany o ich prawdziwej odmienności), tak
    > tym razem muszę stwierdzić, że bardzo mi się podobały przykłady przez

    Jurand.

  • 226. Data: 2010-08-16 22:40:28
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Jurand pisze:

    > Przykłady praktycznie z życia wzięte ;)

    E tam z zycia.
    Bankowo nie smierdzisz groszem tak jak ja dlatego przeszkadza ci ze ktos
    ma zajebista fure i chce miec wszystko w dupie ;-)
    No i nie znasz sie na biznesowym lobbyingu ;-)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 227. Data: 2010-08-16 22:44:49
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > E tam z zycia.
    > Bankowo nie smierdzisz groszem tak jak ja dlatego przeszkadza ci ze ktos
    > ma zajebista fure i chce miec wszystko w dupie ;-)
    > No i nie znasz sie na biznesowym lobbyingu ;-)

    Oczywiście, wolny czas spędzam pod pobliskim sklepem monopolowym, jako
    członek klubu dyskusyjnego "Tanie Wino", w którym to klubie wynajdujemy
    kolejne, 100% skuteczne sposoby, pozwalające naprawić ten niegodziwy świat.

    Jurand.

  • 228. Data: 2010-08-16 22:48:13
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Jurand pisze:

    > Oczywiście, wolny czas spędzam pod pobliskim sklepem monopolowym, jako
    > członek klubu dyskusyjnego "Tanie Wino", w którym to klubie wynajdujemy
    > kolejne, 100% skuteczne sposoby, pozwalające naprawić ten niegodziwy świat.

    I pewnikiem na zimę planujesz pobyt w ciepłym, miłym pierdelku ? ;-)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 229. Data: 2010-08-16 23:04:09
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > I pewnikiem na zimę planujesz pobyt w ciepłym, miłym pierdelku ? ;-)

    Tak, na państwowym wikcie. 3 posiłki dziennie, siłownia, spacery na świeżym
    powietrzu... to nie to co codzienne zbieranie puszek i butelek...

    Jurand.

  • 230. Data: 2010-08-16 23:08:43
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Jurand pisze:

    > Tak, na państwowym wikcie. 3 posiłki dziennie, siłownia, spacery na
    > świeżym powietrzu... to nie to co codzienne zbieranie puszek i butelek...

    No stary... Jak chcesz to cię ściągne na Białołękę - dostaniesz materac
    z gąbki, własną szczoteczkę do zębów i miesięczny przydział rolki
    srajtaśmy :)

    Pozdrawiam
    Paweł