Szukana fraza: Autor: fir <p...@g...com>
Znaleziono: 1215 wiadomości
-
zupa z trupa
2014-11-14 11:53:43 autor: firr
wlasciwie z kulek https://www.dropbox.com/s/lagt88uivonqxr6/zuk .zip?dl =0 https://www.dropbox.com/s/kz4ko3qvx4o1qim/zup a.jpg?d l=0 proponuje tez wcisnac klawisze d (wylacza potencjal) i ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
staż i koncentracja
2014-11-15 10:53:14 autor: firr
zastanawia mnie (nie od dzis bo kiedys juz bylo o tym wspomniane ) pewien problem - czy w miare tego jak dlugo jest sie programistą (czyli ze wzrostem zaawansowania i ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: zupa z trupa
2014-11-15 11:13:41 autor: firr
> > 2. co mozna dorobic w sensie fizycznym by uzyskac cos ciekawego z takiej zupy? > juz sie troche tym zmeczylem (choc temat jest dobry bo bardzo lubie takie proste symulacje ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
rasteryzacja kuli z shadingiem
2014-11-15 19:50:31 autor: firr
w moim rasteryzerze mam algorytm rasteryzacji kulki zrobiony na midpoincie (tym z wiki) gdzie kazda scanline jest 'drugim' midpointem tylko w plaszczyznie xz jakos to tam dziala ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: rasteryzacja kuli z shadingiem
2014-11-15 20:27:51 autor: firr
niezrozumineie bressenhama zawsze sie smiesznie msci - w sumie mozna omijac zrozumienie go w nieskonczonosc, ale kiedys tez nalezaloby go pewnie i zrozumiec (przypomina sie ksiazka sposob ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: rasteryzacja kuli z shadingiem
2014-11-15 21:25:00 autor: firr
w skrocie to jak mam kule zderiniowana przez promien R i lezaca powiedzmy w punkcie 0,0 to potrzebuje wzoru na normalna w punkcie x,y gdzie x siega od -R do R, tak samo Y namysl sklania ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: rasteryzacja kuli z shadingiem
2014-11-16 12:19:07 autor: firr
no dobra jakos tam dziala, now it looks like: https://dl.dropboxusercontent.com/s/3y9xewngn 0qwpjh/ kulkish.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/lagt88uivonqxr6/zuk .zip?dl =0 powraca stary ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: rasteryzacja kuli z shadingiem
2014-11-16 20:00:24 autor: firr
polecam do odpalenia wersje 5, w sumie to nawet jest dosyc przyjemne w ogladaniu (zwlaszcza na fullscreen - trzebabedzie teraz popracowac nad fizyka) [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
ciekawy problem z mapowaniem kulki
2014-11-18 10:37:39 autor: firr
Ostatnio do rysowania kulki uzylem tej to metody ze generuje obraz kulki w bitmapie 255x256 pikseli po czym pozniej w procedurze rasteryzacji to 'sampluje' i wyswietlam powstaje ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: half sky dome + podstawa
2014-11-29 12:01:29 autor: firr
zrobilem cos takiego inline unsigned CalcPixelForPlate_(float3 dir, float px, float py, float h) { unsigned color; float fhx, fhy; // if(dir.z==0) ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming