Szukana fraza: Autor: fir <p...@g...com>
Znaleziono: 1215 wiadomości
-
Re: David West: OOP is Dead
2014-02-12 17:23:39 autor: firr
tak naprawde program nie bardzo powinien cos miec wspolnego z opisem rzeczywistosci, bo program to nie rzeczywistosc - rzeczywistoscia programu sa co najwyzej skladniki takie jak okno* ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: David West: OOP is Dead
2014-02-13 17:13:19 autor: firr
co do znajomosci oop (ale nie jest to odp na pytanie tylko dygresja) to moja znajomosc oop jest slaba napisalem pewnie pod 50 tys linijek w jakims tam slabym oop - tych odmian oopów moze ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: David West: OOP is Dead
2014-02-13 17:26:15 autor: firr
> > > No to powiesz o swoich doswiadczeniach z OOP czy bedziemy gadac jak ze > slepym o kolorach? > nie jestes gotów na rozmowe, moglbym pogadac ale musialaby to byc ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: David West: OOP is Dead
2014-02-15 12:44:46 autor: firr
> > > Z obiektami jest podobnie . > Zmiana pradaygmatu nie wpływa na obiekty - tylko filozofie wokół nich. > Może dziwnie brzmi - OO sie kończy - a obiekty maja sie ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: David West: OOP is Dead
2014-02-17 20:56:50 autor: firr
> zaminienie bezposrednich wywolan f() na wywolania > typu call(f); przez jakas warstwe posrednią > (czyli zrobienie z wywolan messagow) w sumie moze takie zamienienie wywolan ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: laczenie raytracingu i rasteryzacji
2014-02-18 07:57:25 autor: firr
> nie tojest zrodlem problemu z promieniami sobie > poradzilem - problem jest w zrobieniu poprawnej rasteryzacji kulki - kulka przy projekcji takiej > jak w rasteryzerze (nie wiem ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: David West: OOP is Dead
2014-02-18 10:49:21 autor: firr
> > Nie jestem specem od OOP, ale może jakoś tak? troche pozniej zobacze i odpowiem [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: David West: OOP is Dead
2014-02-18 11:21:58 autor: firr
> > troche pozniej zobacze i odpowiem ok, rzucilem pobieżnie okiem, pozniej spojrze jeszcze raz i odpowiem (ten podział na blittery bym wykasował, (dla uproszczenia) mozesz moze ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: David West: OOP is Dead
2014-02-18 15:50:54 autor: firr
#v+ //////////////////////////////// class Pixelbuffer { // klasa zawierajaca bufor obrazu. }; ///////////////////////////////////// class Window { private ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: David West: OOP is Dead
2014-02-18 16:01:08 autor: firr
najdziwniejszy wydaje mi sie tu ten kawałek z mouse handlerem - objekt ktory dodajesz do objektu okna (by w nim samym ustawic wybrana metode z obiektu game) czy tak sie normalnie robi? (w ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming