  • 1. Data: 2011-02-10 08:34:25
    Temat: zwijajacy sie kabel sieciowy ...
    Od: drummer <d...@o...pl>

    czy gdzies w warszawie a w ostatecznosci moze gdzies w sieci mozna kupic
    podrozny, samozwijajacy sie kabel sieciowy ??? czy jest jakis
    producent tego typu kabli np. usb czy innych typowo uzywanych ?

  • 2. Data: 2011-02-10 13:31:03
    Temat: Re: zwijajacy sie kabel sieciowy ...
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    W dniu 2011-02-10 09:34, drummer pisze:
> [...]
    samozwijajacy sie
    > kabel sieciowy ??? czy jest jakis
    > producent tego typu kabli np. usb czy innych typowo uzywanych ?

    O np. Tu http://allegro.pl/kabelsieciowy-zwijany-lan-ethernet
    -60-cm-hicior-i1421006367.html

  • 3. Data: 2011-02-10 13:57:37
    Od: ikov <i...@t...pl>

    > O np. Tu
    > http://allegro.pl/kabelsieciowy-zwijany-lan-ethernet
    -60-cm-hicior-i1421006367.html

    Tak z ciekawości - jak mają się parametry takiego kabla do zwykłej
    skrętki? Tutaj przewody są poukładane równolegle a nie są poskręcane
    parami - czy też przy tak niewielkich odległościach nie ma to większego
    wpływu na jakość sygnału?

  • 4. Data: 2011-02-10 14:02:36
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 10/02/2011 13:57, ikov wrote:
> [...]
    > skrętki? Tutaj przewody są poukładane równolegle a nie są poskręcane
    > parami - czy też przy tak niewielkich odległościach nie ma to większego

    Ja tak z innej beczki - te wszystkie "nagrody" widoczne na aukcji sami
    sobie przyznali?

    Kamil

  • 5. Data: 2011-02-10 14:03:39
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 10/02/2011 14:02, Kamil wrote:

    > Ja tak z innej beczki - te wszystkie "nagrody" widoczne na aukcji sami
    > sobie przyznali?

    http://ledport.com.pl/allegro/szablon2/

    "TUTAJ NATURALNIE WALISZ SOBIE DANE TECHNICZNE"

    Urocza firemka. :D

    Kamil

  • 6. Data: 2011-02-11 11:16:21
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Thu, 10 Feb 2011 14:57:37 +0100, ikov napisał(a):

> [...]
    > skrętki? Tutaj przewody są poukładane równolegle a nie są poskręcane
    > parami - czy też przy tak niewielkich odległościach nie ma to większego

    Oczywiscie ze ma wplyw.
    Kluczem jest zastosowanie takiego kabla - esli potrzebujesz cos przenosnego,
    np podlaczenie laptopa do internetu, powino dac rade zwlaszcza ze czesto ten
    internet to wolne lacza.
    Jesli chcesz uzyskac na tym szybki transfer w sieci lokalnej, to takiego
    kabla bym nie bral

    --
    Mark