  • 1. Data: 2005-09-01 08:18:54
    Temat: znowu ten AZ - zupełny brak profesjaonalizmu, nie polecam!
    Od: "krzysiek" <u...@c...pl>

    Od 25 sierpnia mimo dwóch rozmów telefonicznych nie potrafią(nie
    chcą, nie mogą) zmienić serwera nazw z pa137.kielce.sdi.tpnet.pl na
    nowy(nastąpiła zmiana ip).

    W dalszym ciągu na ich stronie po wpisaniu w WHOIS

    aptima.com.pl

    otrzymuję:

    DOMENA:
    nazwa domeny: aptima.com.pl
    id abonenta: tdc6894062489566 (FIRMOWA)
    serwery nazw: pa137.kielce.sdi.tpnet.pl.
    fns1.sgh.waw.pl.[194.145.96.21]
    utworzona: 2004.08.31
    ostatnia modyfikacja: 2005.06.13
    registrar: AZ.pl SC Albert Jerka, Andrzej Kostrzewa
    ul. Sosnowa 6a
    71-468 Szczecin
    Polska/Poland
    +48.91 4243780
    d...@a...pl

    To jest bardzo smutne. Moje inne doswiadczenia z tą firmą patrz
    wątek domeny z 17.08.2005

    Krzysiek

  • 2. Data: 2005-09-01 13:10:57
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Thu, 1 Sep 2005 10:18:54 +0200, użyszkodnik "krzysiek"
    <u...@c...pl> napisał:

    > Od 25 sierpnia mimo dwóch rozmów telefonicznych nie potrafią(nie
    > chcą, nie mogą) zmienić serwera nazw z pa137.kielce.sdi.tpnet.pl na
    > nowy(nastąpiła zmiana ip).

    nastepnmym razem wybierzesz firme ktora dysponuje panelem
    administracyjnym na ktorym samemu mozna takie rzeczy zmieniac

    --
    futszaK
    601061867

  • 3. Data: 2005-09-01 13:46:10
    Od: Szymon Komendera <m...@d...pl>

    futszaK napisał(a):

    > nastepnmym razem wybierzesz firme ktora dysponuje panelem
    > administracyjnym na ktorym samemu mozna takie rzeczy zmieniac

    AZ.pl MA taki panel. Sam korzystam i nie narzekam.

    --
    shive

  • 4. Data: 2005-09-01 16:09:05
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    futszaK napisał(a):

    > nastepnmym razem wybierzesz firme ktora dysponuje panelem
    > administracyjnym na ktorym samemu mozna takie rzeczy zmieniac

    SOA#1

    M.