  • 1. Data: 2005-08-31 10:02:24
    Temat: znowu grozby o zajeciu domen
    Od: "meks" <n...@e...pl>

    nastepna firma - tym razem: Lerkoins Group sp z o.o. Warszawa -
    zawraca mi interes przez co musze sie tlumaczyc szefostwu z tego ze ich
    domena nie zostanie zajeta

    Tlustym drukiem w zawiadomieniu napisano:
    "Zwracamy szczególną uwagę na to, iż system rejestracji .. nie umożliwia
    rezerwacji adresów, w związku z czym niezbędne jest jak najszybsze
    wykonanie transakcji przelewu..."

    Co to ma być? Czy to calkiem zgodne z prawem? Do tego jeszcze dołączono
    fakture proforma i druki przelewow bankowych.
    --
    pzdr
    bearmaniak

  • 2. Data: 2005-08-31 10:41:48
    Temat: Re: znowu grozby o zajeciu domen
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    meks pisze:

> [...]
    >
    > Co to ma być? Czy to calkiem zgodne z prawem? Do tego jeszcze dołączono
    > fakture proforma i druki przelewow bankowych.

    A wkleisz całość? Pośmiejemy się. :->

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 3. Data: 2005-08-31 11:29:38
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl>

    meks <n...@e...pl> wrote:

    > nastepna firma - tym razem: Lerkoins Group sp z o.o. Warszawa -
    > zawraca mi interes przez co musze sie tlumaczyc szefostwu z tego ze
    > ich domena nie zostanie zajeta

    Napisz do szefa maila: "Szefie, proszę o natychmiastowy
    przelew kwoty 10000 zł na moje konto. Jestem członkiem ZHP".

    --
    Tomek
    Dwie tajemnice gwarantujące sukces:

  • 4. Data: 2005-08-31 14:33:09
    Od: "meks" <n...@e...pl>

    Dnia Wed, 31 Aug 2005 12:41:48 +0200, Neas napisał:

    > A wkleisz całość? Pośmiejemy się. :->
    to ci jest o dziwo pismo papierowe, nie bede go przepisywal
    --
    pzdr
    bearmaniak

  • 5. Data: 2005-09-03 09:33:39
    Od: "Marek Panek" <m...@S...pl>

> [...]
    >
    > Co to ma być? Czy to calkiem zgodne z prawem? Do tego jeszcze dołączono
    > fakture proforma i druki przelewow bankowych.

    To samo od nich dostalismy. Po wykonaniu telefonu dowiedzialem sie, ze to
    byla "oferta". Naciagacze.

    --
    Pozdrawiam.
    Marek Panek, Light Hosting.

  • 6. Data: 2005-09-04 23:03:52
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    meks <n...@e...pl> wrote:
    > nastepna firma - tym razem: Lerkoins Group sp z o.o. Warszawa -
    > zawraca mi interes przez co musze sie tlumaczyc szefostwu z tego ze ich
    > domena nie zostanie zajeta

    Też dostałem. I jeszcze bezczelnie tytułują się "Centrum Rejestracji Domen".

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki