  • 1. Data: 2010-08-12 16:18:16
    Temat: znizki OC w mBanku
    Od: "lukasz" <...@...z>

    witam

    Jak wiadomo ubezpieczajac auto przez mBank nie sa wymagane zaswiadczenia o
    bezszkodowosci w poprzednich latach i mozna wpisac sobie znizke jaka sie
    chce. Akurat ja moge udokumentowac bezszkodowosc przez 6 poprzednich lat ale
    czy ktos z grupowiczow musial sie wykazac bezszkodowoscia przed likwidacja
    szkody z jego polisy? Co jezeli nie da sie udowodnic bezszkodowsci a co za
    tym idzie zasadnosci naleznych znizek? Jakas kara? doplata róznicy w
    skladkach?

    pzdr
    luk

  • 2. Data: 2010-08-12 16:21:32
    Temat: Re: znizki OC w mBanku
    Od: zorby <z...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-08-12 16:18, lukasz pisze:
> [...]
    > szkody z jego polisy? Co jezeli nie da sie udowodnic bezszkodowsci a co za
    > tym idzie zasadnosci naleznych znizek? Jakas kara? doplata r?znicy w

    zawsze można udowodnić ( jeśli nie masz kwitków to ubezpieczyciel trzyma
    je za Ciebie i na Twoje żadądanie wystawi zaswiadczenie ) natomiast
    jeśli byś nie miał takich zniżek jak podajesz to - dopłata różnicy w
    składkach

  • 3. Data: 2010-08-12 19:42:35
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 12 Aug 2010 16:18:16 +0200, lukasz wrote:
> [...]
    >szkody z jego polisy? Co jezeli nie da sie udowodnic bezszkodowsci a co za
    >tym idzie zasadnosci naleznych znizek? Jakas kara? doplata róznicy w

    Niby OC regulaja przepisy szczegolowe, a tam nie ma na ten temat
    slowa, ale co powiesz o przepisach ogolnych:

    Art. 815.
    § 1. Ubezpieczający obowiązany jest podać do wiadomości zakładu
    ubezpieczeń wszystkie znane sobie okoliczności, o które zakład
    ubezpieczeń zapytywał w formularzu oferty albo przed zawarciem umowy w
    innych pismach.[....]
    § 3. Jeżeli ubezpieczający podał niezgodnie z prawdą do wiadomości
    zakładu ubezpieczeń okoliczności, o których mowa w paragrafach
    poprzedzających, zakład wolny jest od odpowiedzialności, chyba że
    okoliczności te nie mają wpływu nie zwiększenie prawdopodobieństwa
    wypadku objętego umową.

    J.

  • 4. Data: 2010-08-12 19:51:34
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-08-12 16:18, lukasz pisze:
    > witam
    >
    > Jak wiadomo ubezpieczajac auto przez mBank
    (ciach)

    Przecież to Compensa.

    UTFG co robi ta firma w takich przypadkach. IMO bedzie to samo.

  • 5. Data: 2010-08-12 20:49:55
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 12 Aug 2010 16:21:32 +0200, zorby <z...@p...onet.pl>
    wrote:

    >jeśli byś nie miał takich zniżek jak podajesz to - dopłata różnicy w
    >składkach

    Lub wypłata obnizonego proporcjonalnie ew. odszkodowania.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2010-08-12 20:54:34
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "megrims" napisał
    > Przecież to Compensa.
    to ciekawe, bo u mnie jest Hestia

  • 7. Data: 2010-08-12 21:01:32
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 12 Aug 2010 20:54:34 +0200, Tomek wrote:
    >Użytkownik "megrims" napisał
    >to ciekawe, bo u mnie jest Hestia

    mbank przypadkiem nie reprezentuje wiekszej ilosci ZU ?

    Tez mialem sprawe z Hestia, ale gdzies sie krecilo jakies centrum
    rozliczeniowe mbanku ?

    J.

  • 8. Data: 2010-08-13 00:08:59
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "J.F." napisał
    > mbank przypadkiem nie reprezentuje wiekszej ilosci ZU ?
    mBank sprzedaje ubezpieczenia różnych firm, ale jeśli bierzesz ubezpieczenie
    komunikacyjne mDirect (firmowane przez mBank) to masz Hestię

  • 9. Data: 2010-08-13 07:04:11
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-08-13 00:08, Tomek pisze:
    > Użytkownik "J.F." napisał
    > mBank sprzedaje ubezpieczenia różnych firm, ale jeśli bierzesz
    > ubezpieczenie komunikacyjne mDirect (firmowane przez mBank) to masz Hestię

    Jakoś mi się to z Misiem kojarzy:

    "choleera jasna won mi stąd! Będzie mi tu kłaki rzucał! Panie!
    Tu nie jest salon damsko-męski! Tu jest kiosk ruchu, ja, ja tu mięso mam"