  • 201. Data: 2010-05-14 17:46:34
    Temat: Re: znacie ten "mit" o zderzeniu w sciane vs zderzeniu czołowym...
    Od: Vax <m...@z...sie>

    W dniu 2010-05-14 08:26, Ghost pisze:

    > Alez pisz co chcesz, kontekst jest jasny i wielokrotnie powtorzony,
    > jesli nie umiesz trzymac kupy z watkiem to juz nie moj problem.
    > Najlepsze jest to, ze nie rozjasniasz, czego nie rozumiesz tylko glupoty
    > pleciesz.

    A w którym miejscu, bo nie tak dawno całkowicie się ze mną
    zgadzałeś, pisząc nawet "Dokladnie" - a ja jakoś zdania nie zmieniłem.
    Ty chyba nie wymieniasz tu poglądów, ale wpadasz na pyskówki, co?

    v.

  • 202. Data: 2010-05-14 17:57:33
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Vax" <m...@z...sie> napisał w wiadomości
    >W dniu 2010-05-14 08:31, Ghost pisze:

    > skończ pierdolić

    Plonk.

  • 203. Data: 2010-05-15 09:58:11
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > "Vax" <m...@z...sie> wrote in message

    > No brawo. Lepiej późno niż wcale ;-)
    >
    > Ghost twierdził, że droga hamowania samochodu w zderzeniu
    > z przeszkodą NIE ZALEŻY od materiału z jakiego wykonano
    > przeszkodę... hi, hi :-) Większego nieuka nie można sobie wyobrazić.

    Tak tak, Watsonie, wszyscy w tym wątku myśleli o zderzeniu samochodu ze
    ścianą wykonaną z wełny mineralnej.

    Jurand

  • 204. Data: 2010-05-15 16:23:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jurand" <j...@i...pl> wrote in message

    > Tak tak, Watsonie, wszyscy w tym wątku myśleli o zderzeniu samochodu ze
    > ścianą wykonaną z wełny mineralnej.

    Nie pisaliśmy wyłącznie o ścianach, lecz ogólnie o przeszkodach z którymi
    może się zderzyć samochód. Kumasz? Czy wiesz co znaczy określenie "droga
    hamowania nie zależy od materiału z jakiego jest wykonana przeszkoda"?
    Po co pisałby takie coś, gdyby nikt nie rozważał przeszkody z innych
    materiałów?

  • 205. Data: 2010-05-15 16:57:25
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > hamowania nie zależy od materiału z jakiego jest wykonana przeszkoda"?
    > Po co pisałby takie coś, gdyby nikt nie rozważał przeszkody z innych

    (Twoj) Klopot w tym, ze nie napisal. Oto co napisal:

    "Chodzi o wielkosc opoznienia, bo z nim zwiazane sa sily, nie o material.
    Niezaleznie czy z drugim autem jest zderzenie czy ze sciana, jesli auto
    hamuje z 80 do zera, skutki sa takie same."

    "Od materialu z ktorego jest zrobiony sam badany samochod, nie przeszkoda -
    niezaleznie czy zderzenie jest ze sciana czy z innym samochodem (o podobnej
    masie i predkosci) hamowanie odbywa sie na tej samej drodze, wiec i czas
    hamowania jest ten sam."

    "Jesli oba auta maja porownywalna mase i predkosc, hamowanie odbywa
    sie na takiej samej drodze jak w przypadku uderzenia ze sciana."

    "Moim zdaniem nie zalezy od tego czy uderzy w solidna betonowa scane czy w
    inny samochod o tej samej masie poruszajacy sie z ta sama predkoscia w
    kierunku przeciwnym* (czyli w warunkach porownania okreslonych na potrzeby
    pokazanego doswiadczenia). "

    Malutki klamczuszku, z uplywem czasu robisz sie coraz bardziej dziecinny w
    tych swoich pokretnych manipulacjach cytatami.

  • 206. Data: 2010-05-15 17:32:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > (Twoj) Klopot w tym, ze nie napisal. Oto co napisal:

    Ja nie mam kłopotów - to Ty je masz i ciągle musisz się tu tłumaczyć :-)

    > "Od materialu z ktorego jest zrobiony sam badany samochod, nie
    > przeszkoda -
    [...]
    > Malutki klamczuszku, z uplywem czasu robisz sie coraz bardziej dziecinny w
    > tych swoich pokretnych manipulacjach cytatami.

    Sam przytoczyłeś cytat, w którym twierdzisz że nie zależy od materiału
    z jakiego jest wykonana przeszkoda. Nie rozumiesz co sam piszesz?

  • 207. Data: 2010-05-15 18:17:08
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Ja nie mam kłopotów - to Ty je masz i ciągle musisz się tu tłumaczyć :-)

    Im wiecej tych postow tym bardziej widac jaki z Ciebie maly oszust bez
    honoru.

    > [...]
    >
    > Sam przytoczyłeś cytat, w którym twierdzisz że nie zależy od materiału
    > z jakiego jest wykonana przeszkoda. Nie rozumiesz co sam piszesz?

    Hahaha, dajesz, dajesz - wujek Urban pewnie jest z Ciebie dumny.

  • 208. Data: 2010-05-15 19:35:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Im wiecej tych postow tym bardziej widac jaki z Ciebie maly oszust bez
    > honoru.

    Brak Ci honoru aby przyznać się do FAKTÓW?
    Napisałeś że nie zależy od materiału przeszkody czy nie napisałeś?

    > Hahaha, dajesz, dajesz - wujek Urban pewnie jest z Ciebie dumny.

    Jak na razie z Ciebie nikt dumny nie jest...
    Ale będziemy dumni z Ciebie jak przestaniesz się wypierać własnych słów
    i przyznasz że palnąłeś babola, nieuku.

  • 209. Data: 2010-05-15 20:49:24
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Jak na razie z Ciebie nikt dumny nie jest...

    Ojej...

    > Ale będziemy dumni z Ciebie jak przestaniesz się wypierać własnych słów
    > i przyznasz że palnąłeś babola, nieuku.

    Szczerze powiem, ze od dluzszego czasu wyglada, iz cierpisz na jakas
    dewiacje - pomijam, ze przemawiasz w imieniu usenetu, to Twoja wiara w
    skutecznosc chamskich manipulacji i wycinanek cudzych wypowiedzi jest po
    prostu rozbrajajaca.

  • 210. Data: 2010-05-16 11:17:40
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

> [...]
    > hamowania nie zależy od materiału z jakiego jest wykonana przeszkoda"?
    > Po co pisałby takie coś, gdyby nikt nie rozważał przeszkody z innych

    Oczywiście, pisaliśmy tutaj o porównaniu zderzenia czołowego dwóch jadących
    80 km/h samochodów ze zderzeniem jednego auta jadącego 80 km/h z domkiem
    Gumisiów.

    Jurand.