-
91. Data: 2012-10-04 07:05:39
Temat: Re: zmiana oleju
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
ojciecc wrote:
> W dniu 2012-10-01 14:05, RoMan Mandziejewicz pisze:
>> Hello ojciecc,
>>
>> Monday, October 1, 2012, 1:55:21 PM, you wrote:
>>
>>>>> Wiesz to z badań, czy wydaje Ci się? Ja się chwale tym co
>>>>> przeczytałem.
>>>> Ja również przeczytałem, tylko że w dobrych źródłach, a nie na
>>>> jakichś przypadkowych stronach.
>>>> A jeśli chcesz, mogę to samo napisać gdzieś w internetsach, jeśli
>>>> to doda wiarogodności :)
>>> Według jakiego klucza klasyfikujesz prawda/spisek nieuka?
>>
>> Czy dowiedziałeś się już, co oznaczaja dwie liczby w oznaczeniu
>> 15W-40?
>>
> Czytam dziś naprawiam Sam, a tam napisane:
> "
> Właściwy olej silnikowy do samochodu
> Volkswagen Passat
> Firma Volkswagen ustaliła własne normy na
> olej do swych samochodów. Należy stosować
> wyłącznie oleje, które spełniają te normy. Norma
> VW jest podawana na opakowaniu oleju.
> "
>
> To ciekawe czemu VW ustalił własne normy olejów do swoich samochodów.
> Czyżby jednak inne myślenie niż w PSA, Toyota, itd?
bo chca sprzedawać swoje oleje ;-)
-
92. Data: 2012-10-04 09:35:59
Temat: Re: zmiana oleju
Od: ojciecc <d...@o...pl>
W dniu 2012-10-04 00:44, Adam Płaszczyca pisze:
> Dnia Wed, 03 Oct 2012 23:50:28 +0200, ojciecc napisał(a):
>
>> Różnych z danej Grupy np VAG te Same do skody i te same do VW. Widziałeś
>> silnik Peugeota w VW?
>
> W Fordzie i owszem.
>
>> Widziałeś silnik Fiata w Mercedesie? Widziałeś
>>
> Nie, ale Daewoo w Oplu i vice versa tak.
>
> Silniki Hondy w Roverach, silniki Audi w Volvo....
>
Extra! Czy Rover w ogóle miał swój silnik? W rowerach które widziałem
były jedynie silniki BMW i Hondy. Nie słyszałem żeby Rover miał swoje
silniki! Daewoo kupiło od Opla konstrukcje więc jakie chciał byś w nich
silniki, Powiedz mi! Volvo kolejna firma Padaka jak Rover, Rovera już
nie ma, Volvo żyje dzięki kapitałowi z Chin. Najwidoczniej Volvo jak
Rover skupiło się wcześniej na nadwoziu i dodatkach, silniki kupowali
zapożyczali od innych np wiem że byli w grupie forda i mieli sporo
rozwiązań zaciągniętych od niego.
Odpowiedz mi więc na moje pytanie o liczących się zawodnikach czy
widziałeś silniki fiata w grupie VAG albo Mercedes, Mercedesa w PSA i
odwrotnie?
-
93. Data: 2012-10-04 09:53:15
Temat: Re: zmiana oleju
Od: ojciecc <d...@o...pl>
>
> Silniki Hondy w Roverach, silniki Audi w Volvo....
>
Rover i Honda[edytuj]
Austin Rover Group została stworzona w 1982 r. jako firma-córka British
Leyland produkująca samochody dla masowego odbiorcy. W latach 80. XX w.
zredukowany British Leyland umieszczał znaczek Rovera na całej gamie
pojazdów stworzonych wspólnie z Hondą. Pierwszym, wypuszczonym na rynek
w 1984 r. wywodzącym się z Hondy samochodem był Rover 200, który
podobnie jak Triumph Acclaim, którego wymienił, bazował na Hondzie
Ballade (podobnie w Australii, Honda Quint - znana w Europie jako Honda
Quintet - oraz Integra były opatrzone znaczkiem Rover Quintet oraz
416i.). W 1986 roku Rover SD1 został zastąpiony przez wywodzący się z
Hondy Legend model 800. Do tego czasu Austin Rover przeszedł do polityki
jednej marki i British Leyland - jego właściciel zmienił nazwę na Rover
Group a dział produkcji samochodów na Rover Cars. Od tego momentu
samochody Austin faktycznie pod względem technicznym nie różniły się od
Roverów, choć słowo "Rover" nigdy nie pojawiło się na tych autach -
zamiast tego widniał na nich znaczek z łodzią Wikingów, jednakże bez
żadnej inskrypcji. Wkrótce samochody te zostały zmienione przez modele
200 i 400 (wywodzące się z Hondy Concerto) i 600 (będące technicznie
prawie w 100% kopią Hondy Accord, wzbogaconą o elementy drewniane i
chromowane, różnice głównie karoseryjne).
Przejęcie przez BMW[edytuj]
Związek z Hondą był punktem zwrotnym w historii firmy mozolnie
odbudowującej swój wizerunek producenta drogich aut będących alternatywą
dla Fordów i Vauxhalli. W 1994 r. British Aerospace sprzedało Grupę
Rover BMW (włączając w to marki Rover, Land Rover, Riley, Mini, Triumph
oraz Austin-Healey), które zaczęło postrzegać samochody angielskiego
producenta jako potencjalnego poważnego rywala. Przejęcie przez firmę z
Bawarii zaowocowało pracami nad modelem 75, które zostały szczęśliwie
zakończone zanim w 2000 r. nastąpił budzący niesmak rozwód obydwu firm.
Wtedy to BMW dokonało podziału grupy, sprzedając LandRovera Fordowi a
resztę przekazując za symboliczne 10 funtów Phoenix Consortium, które
utworzyło z tego firmę MG Rover. BMW zatrzymał prawa do nazwy Rover
(oraz związanych z nią takich nazw jak Riley, Mini i Triumph),
udzielając nabywcy konsorcjum Phoenix jedynie licencji na jej używanie.
-
94. Data: 2012-10-04 09:54:08
Temat: Re: zmiana oleju
Od: ojciecc <d...@o...pl>
> Nie, ale Daewoo w Oplu i vice versa tak.
>
W Vauxhall Vectra też.
To ten sam samochód w różnych budach. Daewoo unowocześniło Aste->Lanos i
ocynkowało karoserie.
-
95. Data: 2012-10-04 09:55:20
Temat: Re: zmiana oleju
Od: ojciecc <d...@o...pl>
>> To ciekawe czemu VW ustalił własne normy olejów do swoich samochodów.
>> Czyżby jednak inne myślenie niż w PSA, Toyota, itd?
>
> bo chca sprzedawać swoje oleje ;-)
Bzdura! Przecież Castrol i Mobile ma odpowiedniki spełniające normy.
-
96. Data: 2012-10-04 10:01:44
Temat: Re: zmiana oleju
Od: ojciecc <d...@o...pl>
W dniu 2012-10-04 00:34, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
> W dniu 2012-10-03 23:50, ojciecc pisze:
>> Widział ty Mercedesy Vito z Rumuni?
>
> A były takie? Wikipedia podaje, że jednak nie. Ale jeśli jednak były -
> to już by było wiadomo, dlaczego rdzewiały nie mniej niż rodzime
> rumuńskie produkcje na licencji Renault. ;)
Były, szybko uciekli z produkcją.
>
>> Poza tematem taka zagadka dla Ciebie ->Czemu Polska nie ma swojej marki
>> samochodów?
>
> Toż to elementarne drogi Watsonie: dzięki j...nym związkowcom!
>
Białe albo czarne a co z resztą kolorów? W stanach też są związki a
grupa General Motors Company istnieje. Coś innego jeszcze zadziałało.
-
97. Data: 2012-10-04 10:36:52
Temat: Re: zmiana oleju
Od: masti <g...@t...hell>
Dnia pięknego Wed, 03 Oct 2012 23:53:26 +0200 osobnik zwany ojciecc
napisał:
> Po co każdy liczący się
> producent Samochodów ma swoją specyfikacje Oleji np VW znam 505.01
żeby doić naiwniaków w ASO
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett
-
98. Data: 2012-10-04 10:50:24
Temat: Re: zmiana oleju
Od: ojciecc <d...@o...pl>
W dniu 2012-10-04 10:36, masti pisze:
> Dnia pięknego Wed, 03 Oct 2012 23:53:26 +0200 osobnik zwany ojciecc
> napisał:
>
>> Po co każdy liczący się
>> producent Samochodów ma swoją specyfikacje Oleji np VW znam 505.01
>
> żeby doić naiwniaków w ASO
>
Parzcież możesz kupić olej poza ASO, przecież możesz kupić Mobile albo
Castrol z odpowiednim oznaczeniem. O co chodzi z ASO i naiwniakami
według Ciebie?
-
99. Data: 2012-10-04 17:01:46
Temat: Re: zmiana oleju
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "ojciecc" <d...@o...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:506cb32b$0$26684$6...@n...neostrad
a.pl...
> W dniu 2012-10-03 14:03, Marek Dyjor pisze:
>> ojciecc wrote:
>>> W dniu 2012-09-30 22:56, Cavallino pisze:
>>>>
>>>> Użytkownik "ojciecc" <d...@o...pl> napisał w wiadomości grup
>>>> dyskusyjnych:5068a4f7$0$1315$6...@n...neostrada
.pl...
>>>>> W dniu 2012-09-30 20:13, Cavallino pisze:
>>>>>>
>>>>>> Użytkownik "ojciecc" <d...@o...pl> napisał w wiadomości grup
>>>>>> dyskusyjnych:
>>>>>>> Jak widziałeś nawet Platinum zaczął różne oleje wypuszczać
>>>>>>>>> do różnych nacji samochodów np do niemieckich do francuskich.
>>>>>>>>
>>>>>>>> ROTFL - to się nadaje do złotej księgi cytatów. Łykasz te bzdury
>>>>>>>> jak młody pelikan. Zresztą jak widzę nie tylko te.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>> Dobra, napisz konkretnie. Wprowadź treść i się ustosunkuj.
>>>>>>
>>>>>> Nie żartuj.
>>>>>> Sam napisz, swoim zdaniem czym się różni olej do francuskiego
>>>>>> auta, od oleju do auta niemieckiego, poza inną etykietą?
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>> Innymi wytycznymi inżynierów.
>>>>
>>>> Znaczy czarami czy składem?
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>> Tak jak byś mnie pytał czym sie różnią Francuskie samochody od
>>>>> Niemieckich.
>>>>
>>>> Pod względem silnikowym?
>>>> Chętnie się dowiem....
>>>>
>>>>
>>>
>>> Prosto mówiąc składem.
>>
>> tjaaaaaa
>>
>>
>> czy fabryki silników mają oddzielne linei gdzie robią je różne w
>> zależności czy będą wsadzane do francuza włocha anglika czy niemca? a co
>> z Niemcami robionymi w Polsce czyn na Ukrainie itd... :)
>>
>> bo wiesz że często te same silniki trafiają do różnych samochodów?
>
> Różnych z danej Grupy np VAG te Same do skody i te same do VW. Widziałeś
> silnik Peugeota w VW? Widziałeś silnik Fiata w Mercedesie? Widziałeś silni
> Alfa Romeo w VW?
W Oplu może być?
-
100. Data: 2012-10-04 17:03:13
Temat: Re: zmiana oleju
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "ojciecc" <d...@o...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:506cb40f$0$1301$6...@n...neostrada
.pl...
>
>> Tak, domyślam się.
>> Pytanie tylko czy on ma w głowie podobną wajchę i będzie w stanie
>> wybrać, który olej nalać.
>> A to ważna decyzja, zła wajcha zepsuje silnik.....
>>
>
> Co mądrego Pan napisał?
Jak nie zrozumiałeś, to szkoda mojego czasu.
Brnij sobie dalej w swoją bezrefleksyjną naiwność i w wiarę w marketoidzkie
bredzenie.
Tylko nie spamuj tym grupy.
PLONK WARNING !!!!
A tutaj EOD.