  • 21. Data: 2011-11-23 13:28:09
    Temat: Re: [zima] jak kto? szuka: kable rozruchowe - lidl
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 22-11-2011 18:04, Arbiter pisze:
    > Cena kabli wysoka, a co do ilo?ci miedzi sam bym si? ch?tnie dowiedzia?

    A może samemu zmontować np:
    http://allegro.pl/przewod-kabel-zasilajacy-21mm2-hw-
    energetic-pcb-4-i1902657661.html
    3.5m to będzie jakieś 95PLN + krokodylki
    http://allegro.pl/zaciski-krokodylki-krokodyle-kable
    -rozruchowe-2szt-i1895645880.html
    jakieś 40PLN.

    Czyli z przesyłkami w jakichś 150PLN można się zmieścić, no i jakość
    wiadoma ;)

    --
    Paweł

  • 22. Data: 2011-11-23 13:31:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-23, DoQ <p...@g...com> wrote:

> [...]
    -rozruchowe-2szt-i1895645880.html
    > jakieś 40PLN.
    >
    > Czyli z przesyłkami w jakichś 150PLN można się zmieścić, no i jakość

    No jeszcze rolka czerwonej tasmy izolacyjnej, jezeli by przyszlo komus
    to pozyczyc ;-) Swoja droga ciekawe jaki efekt by byl polaczenia takimi
    kablami na krzyz dwoch aku? Zarowka dwuwloknowa? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 23. Data: 2011-11-23 13:38:09
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 23-11-2011 13:31, AZ pisze:
    > No jeszcze rolka czerwonej tasmy izolacyjnej, jezeli by przyszlo komus
    > to pozyczyc ;-) Swoja droga ciekawe jaki efekt by byl polaczenia takimi
    > kablami na krzyz dwoch aku? Zarowka dwuwloknowa? ;-)

    Chyba nie zatrybiłem ;)

    --
    Paweł

  • 24. Data: 2011-11-23 13:38:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-23, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Chyba nie zatrybiłem ;)

    Kabel jest koloru czarnego, wiec warto jeden owinac na czerwono zeby
    pozniej nie bylo nieporozumien ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 25. Data: 2011-11-23 13:41:33
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 23-11-2011 13:38, AZ pisze:
    > Kabel jest koloru czarnego, wiec warto jeden owinac na czerwono zeby
    > pozniej nie bylo nieporozumien ;-)

    Krokodylki są kolorowe :-))

    --
    Paweł

  • 26. Data: 2011-11-23 14:18:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >takimi
    >kablami na krzyz dwoch aku? Zarowka dwuwloknowa? ;-)

    Nie, takimi kablami nie - dymic zaczna ale na tym sie skonczy, potem
    ewentualnie bedzie dymic z akumulatorow.
    Za to takimi "200A" za 15 zl to kto wie :-)

    Przy czym kable energetyczne sa dostepne w roznych kolorach i moze
    nawet taniej.
    W lokalnej hurtowni pewnie bez problemu dostaniecie 16mm2 na metry.
    Na allegro tez
    http://allegro.pl/kabel-zasilajacy-16mm2-czerwony-gr
    uby-mlawa-i1918046871.html

    J.

  • 27. Data: 2011-11-23 15:21:13
    Od: Mirek <p...@d...zind.ikem.pwr.wroc.pl>

    On śro, 23 lis 2011 13:28:09 in article news:<jaiout$oa4$1@mx1.internetia.pl>
    DoQ wrote:

    > A może samemu zmontować np:
    > http://allegro.pl/przewod-kabel-zasilajacy-21mm2-hw-
    energetic-pcb-4-i1902657661.html
    > 3.5m to będzie jakieś 95PLN + krokodylki

    2*3.5m to 189PLN ;)

  • 28. Data: 2011-11-23 15:31:02
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 23-11-2011 14:18, J.F pisze:
    > Przy czym kable energetyczne sa dostepne w roznych kolorach i moze nawet
    > taniej.

    Faktycznie są tańsze, ale aluminiowe-miedziowane
    http://allegro.pl/przewod-kabel-zasilajacy-21mm2-hw-
    energetic-pcb4-i1924675414.html
    tej samej firmy chyba nawet. Ale pojechałem po całości, obciachem jest
    odpalać Bentleya jakimś tam aluminiowym kabelkiem... ;)

    --
    Paweł

  • 29. Data: 2011-11-23 15:32:01
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 23-11-2011 15:21, Mirek pisze:
    > 2*3.5m to 189PLN ;)

    LOL faktycznie :>>
    Za to profesjonalne i DIY ;)

    --
    Paweł

  • 30. Data: 2011-11-23 15:34:28
    Temat: Re: [zima] jak ktoś szuka: kable rozruchowe - lidl
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-11-23, Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> wrote:

    > A ktoś nabył takie gwintowniki/narzynki - daje to radę?
    > Mnie by się taki komplecik przydał do sporadycznego użycia.
    >
    > http://fanlidla.pl/gazetka/2011.11.21.narzedzia/3586
    ,Narzynki,i,gwintowniki

    > Z tego co widzę to są gwintowniki "maszynowe", czyli jedna sztuka na wymiar, a nie
    > klasycznie, po trzy. Nie używałem takich - łatwiej, trudniej, lepiej, gorzej?

    Ja kupiłem, już dosyć dawno temu. Krótko: tanie i działają.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski