  • 31. Data: 2012-10-15 23:15:41
    Temat: Re: zgrywanie filmow z kamery na laptopa
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-15 20:30, JoteR pisze:

    > A bodajże cię...

    > To nie bug, to fiuczer. Żeby wredni hakierzy ci paragonów nie nabili.

    A to teraz też jest problem.
    Raczej sporadyczny przy urządzeniach fiskalnych (chyba, że podłączone
    przez serwer wydruku), częściej przy zwykłych drukarkach.
    Terminal Server do wersji 2008R2 włącznie "nie umie" wyłączyć
    widoczności drukarek terminalowych, stąd user może niechcący pierdyknąć
    wydruk na czyjąś drukarkę w którejś z filii po drugiej stronie Polski i
    dziwować się, że u niego nic nie wypełzło ;)

    A żeby było ciekawiej, to najczęściej zdarza się księgowym walnąć coś na
    "pinćset" stron komuś w małym sklepie.
    Ale jak klient "mundrzejszy" i szkoda mu kasy na konfigurację, to nie
    tylko takich efektów można się spodziewać :)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 32. Data: 2012-10-15 23:35:37
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-15 21:25, Marek Dyjor pisze:

    > chlopie jak masz dawac rady to nei dawal tak glupich ze wlosy sie jeza
    > na glowie...

    E tam, Marku, rs mówił o ostatniej desce ratunku ;)
    Ale tak też można zgrywać materiały z VHS. A Video-Grabberów istotnie
    ostatnio jest sporo.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 33. Data: 2012-10-16 08:21:40
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Mon, 15 Oct 2012 21:25:13 +0200, "Marek Dyjor"
    <m...@p...onet.pl> wrote:

    >chlopie jak masz dawac rady to nei dawal tak glupich ze wlosy sie jeza na
    >glowie...

    wlosy to sie jeza, jak ktos odpowiada na losowo wybrane posty z watku,
    po kilku dniach, bez czytania calosci. jak bys byl spec to zapewne
    zapronowalbys cos lepszego. dawaj. posmiejemy sie wszyscy. <rs>

  • 34. Data: 2012-10-16 08:26:42
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Mon, 15 Oct 2012 21:30:31 +0200, "Marek Dyjor"
    <m...@p...onet.pl> wrote:

    >poszukaj kogos kto ma stacjonarke z FW albo laptopa z FW...
    >szkoda tracic jakosc digitalizujac filmy po analogu.

    no wlasnie. ile juz razy w tym watku zostalo to zaproponowane? <rs>