  • 1. Data: 2012-07-31 19:46:33
    Temat: zestaw głosnomowiący - długi czas czuwania
    Od: "adam" <a...@g...pl>

    Witam,
    Chce kupić zestaw głośnomówiący montowany na osłonę przeciwsłoneczna.
    Główny priorytet dla mnie to długi czas czuwania (zestaw używany
    sporadycznie i nie chce pamiętać o ciągłym ładowaniu).
    Co możecie polecić? Budżet to im mniej tym lepiej:)
    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2012-07-31 21:06:33
    Temat: Re: zestaw głosnomowiący - długi czas czuwania
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    W dniu 2012-07-31 19:46, adam pisze:
    > Co możecie polecić? Budżet to im mniej tym lepiej:)

    http://allegro.pl/listing.php/search?sg=1&string=tra
    nsmiter+bluetooth&order=p

    Ja jestem zadowolony z tego rozwiązania.