  • 1. Data: 2010-03-18 15:57:45
    Temat: [zestaw biurowy] jaki?
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    Witam

    Pomozcie prosze zlozyc zestaw do pracy biurowej. Wymagan wielkich nie mam -
    ma chodzic w miare szybko przy zalaczonym antywirze + spybotcie i zapewniac
    komfortowa prace przy uzywaniu programow biurowych (Office) rownoczesnie z
    netem.

    Czyli w zasadzie wszystko podjedzie, ale z rynku wypadlem dawno temu i po
    prostu nie wiem co i jak :-)

    Najlepiej prosilbym o uzycie konfiguratora z tej strony: www.arest.pl

    Kryterium jest cena ~1000 zl bez monitora.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 2. Data: 2010-03-18 16:45:36
    Temat: Re: [zestaw biurowy] jaki?
    Od: geyb <g...@g...pl>

    Dysiek wrote:
    Procesor: INTEL PENTIUM DUAL CORE E5400 - 2.70 GHz BOX - 229 zł
    Płyta: ASUS P5G41-M LE - G41, DDR 2, PCI-Ex, VGA, S-775 - 215 zł
    Pamięć: DDR2 KINGSTON - 2 GB / 800, CL5 - 169 zł
    Dysk: SAMSUNG 250 GB HD252HJ SATA - 145 zł
    Napęd DVD-RW: NEC AD-5240S - 20x DVDRW DL, SATA - 70 zł
    Obudowa z zasilaczem FEEL 350W (badziew) - 185 zł

    Całość wychodzi ok. 1000 zł.

    Zestaw niewiele droższy od gotowca office E3200
    http://www.arest.pl/shop/index.php?inc=produkt&ID=25
    07&back=komputery&zestaw=36&katid=62

    ale w odróżnieniu od gotowca zaproponowałem:
    - płytę główną, która ma wyjście DVI do monitora (lepsza jakość obrazu)
    - wydajniejszy procesor
    - mniejszy dysk twardy (chodziło o cenę)

    Wg mnie lepiej dołożyć jeszcze parę groszy na lepszy zasilacz (żebyś nie
    załował po awarii taniego badziewia i żeby nie hałasował).

    Nie zapomnij o klawiaturze i myszce :-)

  • 3. Data: 2010-03-18 18:09:50
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 18-03-2010 o 16:57 Dysiek napisał na pl.comp.pecet:

    > Pomozcie prosze zlozyc zestaw do pracy biurowej.

    To ja tak dla równowagi :)

    1 Procesor AMD ATHLON II X2 240 BOX - 205
    2 Płyta główna ASUS M4A78-EM - 230
    lub GIGABYTE GA-MA78LM-S2H - AMD760G - 210
    3 Pamięć RAM DDR2 GOODRAM - 2 GB / 800, CL5 - 152
    4 Dysk Twardy SAMSUNG 250 GB HD252HJ - 145
    5 Napęd optyczny NEC AD-5240S - 20x DVDRW DL, SATA, OEM, biała - 70
    6 Obudowa COOLER MASTER ELITE RC-33x - bez zasilacza, czarna 135
    7 Zasilacz FORTRON FSP400-60GHN 80+ - 400 W, PFC, 25 dB 135
    Razem: 1072 zł

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 4. Data: 2010-03-18 20:20:46
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    Dzieki za pomoc :-)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-03-19 09:32:13
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Zasilacz bym, zmienił i procek, E3300

    Tego E5400 to nawet nie widze w hurtowanich, jest E6500, ale
    kilkadziesiąt złotych droższy, a wg testów ich wydajność sięga kilku
    klatek na sekundę więcej niż tego e3300.

  • 6. Data: 2010-03-19 11:14:36
    Od: "***Einstein***" <einstein_2003@@o2.pl>

    A gdzie system operacyjny??

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-03-19 12:04:51
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    >A gdzie system operacyjny??

    NTG

  • 8. Data: 2010-03-19 13:07:54
    Temat: Re: jaki?
    Od: zen3x <z...@o...pl>

    On 18 Mar, 16:57, "Dysiek" <b...@b...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Najlepiej prosilbym o uzycie konfiguratora z tej strony:www.arest.pl
    >
    > Kryterium jest cena ~1000 zl bez monitora.

    Używany pewny, szybki dell optiflex gx620.

  • 9. Data: 2010-03-20 14:46:42
    Od: Tomek Wojciechowski <w...@v...pl>

    zen3x pisze:

    > Używany pewny, szybki dell optiflex gx620.

    Popieram. Komputer biurowy della to jedyny słuszny wybór.
    Na przykład
    http://allegro.pl/item960326892_dell_gx620_3000_ht_6
    30_2_mb_l2_xp_jak_nowy.html
    Komputer typu stawiasz i zapominasz. Świetny zasilacz, chłodzenie, cicha
    praca i w ogóle