    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: twistedme <t...@o...pl>
    Subject: zepsuli mi akumulator
    Date: Fri, 20 Nov 2015 12:55:58 +0100

    Piątkowo :)

    No żesz ja pier*&^ole. Chyba przesiadam się na rower.

    Oddałem auto do mechanika celem wymiany przekładni. Wszystko chodzi
    super, wszelkie objawy ustały elegancja Francja.

    Nie byłbym oczywiście sobą gdyby nie akcja na koniec. Przyszedłem po
    auto (mieli zrobić w jeden dzień robili 4, podobno w tym modelu
    rzeczywiście ta wymiana to masakra). A facet do mnie, że akumulator
    padł, bo nie mogli go już odpalić w ten dzień jak nim przyjechałem.
    Ładował go niby, ale bez rezultatu... Odpalił mi kablami, pojechałem do
    domu, ładowałem do wieczora, no i okazało się, że aku do wywalenia...
    500zł w plecy.

    Możliwe, że oni go w jakiś sposób uszkodzili, zrobili jakieś zwarcie?
    Czy to kolejny fascynujący zbieg okoliczności?

    Gadka u mechanika przypominała mi tę scenę:

    https://youtu.be/ZX1TCQOGAwg?t=18m59s

    Józek, ten akumulator nie działał już jak pan go w poniedziałek zostawiał?
    - tak
    - tak...

    Nie wiem, czy śmiać się czy płakać.