-
31. Data: 2010-08-30 13:22:49
Temat: Re: żenująca wydajność w grach
Od: "kamil" <k...@s...com>
"Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> wrote in message
news:3m2n76ltoap2drejmboj2v6eo3mlqcc68u@4ax.com...
> On Mon, 30 Aug 2010 07:17:11 +0200, "qwerty" <q...@p...fm>
> wrote:
>
>>Użytkownik "konieczko" <t...@o...pl> napisał w wiadomości grup
>>dyskusyjnych:i5ebon$or8$...@n...onet.pl...
>>> Nastepny przyglup ktory widzi roznice powyzej 25 ramek na sekunde.
>>
>>Mam dla Ciebie zagadkę. Dlaczego napięcie w Polsce ma 50 Hz, a nie 25 Hz?
> Eeeee, za łatwe, wytłumacz dlaczego 50Hz a nie 60Hz inaczej niż tym że
> ,,moja'' racja jest bardziej ;)
A wiesz, ze sam kiedys sie zastanawialem?
http://www.physicsforums.com/archive/index.php/t-536
92.html
Post Jerry H z Apr28-06, 10:43 AM
Pozdrawiam
Kamil
-
32. Data: 2010-08-30 13:23:00
Temat: Re: żenująca wydajność w grach
Od: "lato" <l...@w...pl>
skoro cs tnie to winny jest soft a nie sprzęt...
-
33. Data: 2010-08-30 13:27:06
Temat: Re: żenująca wydajność w grach
Od: "kamil" <k...@s...com>
"zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message
news:i5dmjl$b6u$1@inews.gazeta.pl...
> q6600, 2gb ddr, ati 2600xt, win7 64 bit
> byle cs 1.6 mi się tnie i spada wydajność do 25 klatek na sekunde
> na opengl trochę lepiej do 40-50
> na d3d do 25 klatek
>
> stery niby najnowsze, a może trzeba starsze lub jakieś tuninogwane nie ze
> strony ati
Jaka plyta glowna? Do niektorych dolaczane jest oprogramowanie obnizajace
taktowanie, kiedy sprzet nie jest mocno obciazony. Mialem juz przypadki,
kiedy w takich grach (szczegolnie starszych) CPU faktycznie nie byl mocno
obiciazony i przez to calosc pracowala na pol gwizdka, lacznie z pamieciami,
FSB itd.
Pozdrawiam
Kamil
-
34. Data: 2010-08-30 13:52:22
Temat: Re: żenująca wydajność w grach
Od: RyAn <r...@k...pl>
W dniu 29-08-2010 23:17, konieczko pisze:
>>
>
> Nastepny parch sie odezwal. Ilu bedzie nastepnych poldebili TVN'u ?
>
Zamilcz chamusiu, przeproś i s....aj dziadu
-
35. Data: 2010-08-30 13:58:14
Temat: Re: żenująca wydajność w grach
Od: "Dox" <d...@g...pl>
Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
news:i5dmjl$b6u$1@inews.gazeta.pl...
> q6600, 2gb ddr, ati 2600xt, win7 64 bit
> byle cs 1.6 mi się tnie i spada wydajność do 25 klatek na sekunde
> na opengl trochę lepiej do 40-50
> na d3d do 25 klatek
>
> stery niby najnowsze, a może trzeba starsze lub jakieś tuninogwane nie ze
> strony ati
2600xt to niestety kapeć jeśli chodzi o wydajność. Z resztą karta sprzed
około 3 lat więc niczego bym się po niej nie spodziewał.
-
36. Data: 2010-08-30 14:50:48
Temat: Re: żenująca wydajność w grach
Od: "qwerty" <q...@p...fm>
Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:s...@e...rdc
.pl...
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "qwerty"
>>> Nastepny przyglup ktory widzi roznice powyzej 25 ramek na sekunde.
>>Mam dla Ciebie zagadkę. Dlaczego napięcie w Polsce ma 50 Hz, a nie 25 Hz?
>
> Kurczę, do ciekawej szkoły chodziłeś, jeśli mierzyło się w niej napięcie
> w hercach.
Mój błąd. Oczywiście częstotliwość. Tak to jest jak myśli się o jednym, pisze
się o drugim.
--
Petycja przeciw GMO: http://www.avaaz.org/en/eu_health_and_biodiversity
-
37. Data: 2010-08-30 14:52:43
Temat: Re: żenująca wydajność w grach
Od: "qwerty" <q...@p...fm>
Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:3m2n76ltoap2drejmboj2v6eo3mlqcc68u@4ax.
com...
>>Mam dla Ciebie zagadkę. Dlaczego napięcie w Polsce ma 50 Hz, a nie 25 Hz?
> Eeeee, za łatwe, wytłumacz dlaczego 50Hz a nie 60Hz inaczej niż tym że
> ,,moja'' racja jest bardziej ;)
Po części związane jest ze źródłem światła.
--
Petycja przeciw GMO: http://www.avaaz.org/en/eu_health_and_biodiversity
-
38. Data: 2010-08-30 15:14:42
Temat: Re: żenująca wydajność w grach
Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>
On Mon, 30 Aug 2010 14:22:49 +0100, "kamil" <k...@s...com> wrote:
>
>
>"Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> wrote in message
>news:3m2n76ltoap2drejmboj2v6eo3mlqcc68u@4ax.com...
>> On Mon, 30 Aug 2010 07:17:11 +0200, "qwerty" <q...@p...fm>
>> wrote:
>>
>>>Użytkownik "konieczko" <t...@o...pl> napisał w wiadomości grup
>>>dyskusyjnych:i5ebon$or8$...@n...onet.pl...
>>>> Nastepny przyglup ktory widzi roznice powyzej 25 ramek na sekunde.
>>>
>>>Mam dla Ciebie zagadkę. Dlaczego napięcie w Polsce ma 50 Hz, a nie 25 Hz?
>> Eeeee, za łatwe, wytłumacz dlaczego 50Hz a nie 60Hz inaczej niż tym że
>> ,,moja'' racja jest bardziej ;)
>
>A wiesz, ze sam kiedys sie zastanawialem?
>
>
>http://www.physicsforums.com/archive/index.php/t-53
692.html
>
>Post Jerry H z Apr28-06, 10:43 AM
>
Hi hi, ale to dokładnie pokazuje, że decyzje podejmowano na zasadzie
>>mój wybór jest bardziej<<. A że Atlantyk uniemożliwał bezpośrednie
podłęczenie obu systemów to i strony się okopały na z góry upatrzonych
pozycjach.
--
Grzegorz Krukowski
-
39. Data: 2010-08-30 15:17:01
Temat: Re: żenująca wydajność w grach
Od: "kamil" <k...@s...com>
"qwerty" <q...@p...fm> wrote in message
news:i5ggik$79f$1@news.task.gda.pl...
> Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> napisał w
> wiadomości grup dyskusyjnych:3m2n76ltoap2drejmboj2v6eo3mlqcc68u@4ax.
com...
>>>Mam dla Ciebie zagadkę. Dlaczego napięcie w Polsce ma 50 Hz, a nie 25 Hz?
>> Eeeee, za łatwe, wytłumacz dlaczego 50Hz a nie 60Hz inaczej niż tym że
>> ,,moja'' racja jest bardziej ;)
>
> Po części związane jest ze źródłem światła.
W stanach inne slonce maja? :)
Pozdrawiam
Kamil
-
40. Data: 2010-08-30 15:17:19
Temat: Re: żenująca wydajność w grach
Od: "kamil" <k...@s...com>
"Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> wrote in message
news:rgin76tbv9j688ce562faesh4l00j9rf68@4ax.com...
>>
>>
>>http://www.physicsforums.com/archive/index.php/t-5
3692.html
>>
>>Post Jerry H z Apr28-06, 10:43 AM
>>
> Hi hi, ale to dokładnie pokazuje, że decyzje podejmowano na zasadzie
>>>mój wybór jest bardziej<<. A że Atlantyk uniemożliwał bezpośrednie
> podłęczenie obu systemów to i strony się okopały na z góry upatrzonych
> pozycjach.
Jak najbardziej, podeslalem jako ciekawostke :)
Pozdrawiam
Kamil