-
21. Data: 2010-08-30 05:19:06
Temat: Re: żenująca wydajność w grach
Od: "qwerty" <q...@p...fm>
Użytkownik "Maciek" <m...@e...one.nospam.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:4c7abe29$0$21004$6...@n...neostrad
a.pl...
>> dokładnie, gdyby oko widziało 25 to po co robili by 120Hz i więcej
> Żebyś więcej zapłacił za procesor, dysk i kartę grafiki?
Skoro tak uważasz to obejrzyj Motion? Sample Clips:
http://mirillis.com/en/products/picture2.html
--
Petycja przeciw GMO: http://www.avaaz.org/en/eu_health_and_biodiversity
-
22. Data: 2010-08-30 05:45:15
Temat: Re: żenująca wydajność w grach
Od: "Ghost" <g...@e...pl>
Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
news:i5em51$uoo$1@node1.news.atman.pl...
W dniu 2010-08-29 22:32, Ghost pisze:
>
> Użytkownik "konieczko"<t...@o...pl> napisał w wiadomości
> news:i5ebon$or8$1@news.onet.pl...
>
>>> Nastepny przyglup ktory widzi roznice powyzej 25 ramek na sekunde.
>>
>> Pląąąąąk, sraczowy lokatorze.
>Następny z bykami :-(
>Pisze się i mówi: plonk.
Normalnie jest plonk, ale gdy konieczko wskakiwal bylo wyraznie pląąąąąk.
-
23. Data: 2010-08-30 08:14:35
Temat: Re: żenująca wydajność w grach
Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>
Pole Wartość
Właściwości procesora graficznego
Karta wideo Gigabyte Radeon HD 2600 XT
BIOS Version 010.048.000.001.000000
BIOS Date 08/03/07 03:25
Nazwa kodowa procesora graficznego RV630
Numer części 113-AB18800-100
Urządzenie PCI 1002-9588 / 1458-216C (Rev 00)
Liczba tranzystorów 390 milion(ów)
Technologia wykonania 65 nm
Rozmiar procesora (Die Size) 153 mm2
Typ magistrali PCI Express 1.0 x16 @ x16
Rozmiar pamięci 256 MB
Częstotliwość taktowania układu graficznego 796 MHz (oryginalny: 800 MHz)
Częstotliwość taktowania przetwornika RAMDAC 400 MHz
Liczba potoków pikseli 4
Liczba układów zarządzania teksturami (TMU) na potok 2
Unified Shaders 120 (v4.0)
Sprzętowa obsługa DirectX DirectX v10
Pixel Fillrate 3184 MPikseli/sek
Texel Fillrate 6368 MTekseli/sek
Właściwości magistrali pamięci
Typ magistrali GDDR3
Szerokość magistrali 128-bitowy(a)
Rzeczywista częstotliwość taktowania 693 MHz (DDR) (oryginalny: 700 MHz)
Efektywna częstotliwość taktowania 1386 MHz
Przepustowość 21.7 GB/sek
Różne
Fan Speed 16%
Wykorzystanie 0%
Producent procesora graficznego
Nazwa firmy Advanced Micro Devices, Inc.
Informacje o produkcie http://ati.amd.com/products/home-office.html
Uaktualnienie sterowników http://ati.amd.com/support/driver.html
Driver Update http://driveragent.com?ref=59
-
24. Data: 2010-08-30 08:51:44
Temat: Re: żenująca wydajność w grach
Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
qwerty pisze:
> Użytkownik "Maciek" <m...@e...one.nospam.pl> napisał w wiadomości
> grup dyskusyjnych:4c7abe29$0$21004$6...@n...neostrad
a.pl...
>>> dokładnie, gdyby oko widziało 25 to po co robili by 120Hz i więcej
>> Żebyś więcej zapłacił za procesor, dysk i kartę grafiki?
>
> Skoro tak uważasz to obejrzyj Motion? Sample Clips:
>
> http://mirillis.com/en/products/picture2.html
>
to jest oszustwo. Sciagnij filmik, odpal to w dowolnym edytorze wideo i
klikaj po klatce. Zobaczysz ze kilka kolejnych klatkek ma ten sam obraz
i nagle przeskok - itd. film opisany jako 25fps ma w rzeczywistości
3fps. Jeśli naprawdę canony(z których podobno pochodzą filmy) tak marnie
"kręcą filmy" to moze to być problem z transferem danych na kartę, albo
poprostu "nie wyrabiają sie" z tak dużą ilością danych w małym czasie.
W virtual dubie jest taki filtr "deshaker", i chyba jedną z jego(mało
istotnych) opcji jest naprawa takiego "skakania" wynikająca z czegośtam
w przetworniku. przepraszam za lekki bełkot, ale nie mam windowsa a ni
vduba - poczytajcie o tym sami
ToMasz
-
25. Data: 2010-08-30 09:01:57
Temat: Re: żenująca wydajność w grach
Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>
On Sun, 29 Aug 2010 22:08:09 +0200, Maciek <m...@e...one.nospam.pl>
wrote:
>begin o nicku lato napisał(a) na pl.comp.pecet następujące bzdety:
>
>>
>> Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
>> news:i5dtlg$39o$1@inews.gazeta.pl...
>>> odpowiedział przygłup który nie gra w gry
>>> tylko przegląda strony a rozrywka to word
>>
>> dokładnie, gdyby oko widziało 25 to po co robili by 120Hz i więcej
>Żebyś więcej zapłacił za procesor, dysk i kartę grafiki?
Nie do końca - te 25Hz to mniej więcej prawda, tyle że masz rozrzut
osobniczy, do tego wrażenie ciągłości zależy od tego co i na czym
oglądasz. Jeżeli coś porusza się szybko po dużym ekranie to 25 obrazów
na sekunde może być trochę mało, bo odbierzesz to jako skakanie, za to
przy ,,statycznych'' obrazach 25 fps to może być dość aż nadto. Także
zwiększenie ilości fps ponad 25 ma sens ale do pewnego stopnia, ja
wiem ~30-35 fpsów, bo powyżej to już jest dla samozadowolenia z
posiadania szybkiej karty graficznej.
--
Grzegorz Krukowski
-
26. Data: 2010-08-30 09:39:11
Temat: Re: żenująca wydajność w grach
Od: Yakhub <y...@g...pl>
Dnia Mon, 30 Aug 2010 07:17:11 +0200, qwerty napisał(a):
> Użytkownik "konieczko" <t...@o...pl> napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:i5ebon$or8$...@n...onet.pl...
>> Nastepny przyglup ktory widzi roznice powyzej 25 ramek na sekunde.
>
> Mam dla Ciebie zagadkę. Dlaczego napięcie w Polsce ma 50 Hz, a nie 25 Hz?
I dodajmy do tego fakt, że nawet 25Hz sinusoida to i tak jest 50 ekstremów
funkcji na sekundę...
--
Yakhub
-
27. Data: 2010-08-30 09:47:10
Temat: Re: żenująca wydajność w grach
Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "qwerty"
>> Nastepny przyglup ktory widzi roznice powyzej 25 ramek na sekunde.
>Mam dla Ciebie zagadkę. Dlaczego napięcie w Polsce ma 50 Hz, a nie 25 Hz?
Kurczę, do ciekawej szkoły chodziłeś, jeśli mierzyło się w niej napięcie
w hercach.
--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb
`b K...@e...eu.org d'
d' http://epsilon.eu.org/ Yb
`b,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.d'
-
28. Data: 2010-08-30 10:42:25
Temat: Re: żenująca wydajność w grach
Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>
On Mon, 30 Aug 2010 07:17:11 +0200, "qwerty" <q...@p...fm>
wrote:
>Użytkownik "konieczko" <t...@o...pl> napisał w wiadomości grup
>dyskusyjnych:i5ebon$or8$...@n...onet.pl...
>> Nastepny przyglup ktory widzi roznice powyzej 25 ramek na sekunde.
>
>Mam dla Ciebie zagadkę. Dlaczego napięcie w Polsce ma 50 Hz, a nie 25 Hz?
Eeeee, za łatwe, wytłumacz dlaczego 50Hz a nie 60Hz inaczej niż tym że
,,moja'' racja jest bardziej ;)
--
Grzegorz Krukowski
-
29. Data: 2010-08-30 12:39:32
Temat: Re: żenująca wydajność w grach
Od: "kamil" <k...@s...com>
"konieczko" <t...@o...pl> wrote in message
news:i5dr43$ag7$1@news.onet.pl...
>
> Abstrachujac od tego ze monitor i tak nie wyswitli nic powyzej 25 klatek
> na sekunde, chyba ze ty masz monitor z NASA.
FPS pomieszales z Hertzami, forum onetu z grupa dyskusyjna, gin wiec
przepadnij smierdzacy szlamem spod mostu trollu.
Pozdrawiam
kamil
-
30. Data: 2010-08-30 13:17:46
Temat: Re: żenująca wydajność w grach
Od: "lato" <l...@w...pl>
to nie jest oszustwo tylko symulacja bo niby jak mieli na filmie 25klatek
pokazać płynność obrazu 60 klatkowego
ale mimo to w rzeczywistości jest dokładnie tak jak na tej symulacji, film
720p 30 klatek skacze dość wyraźnie przy ruchu, natomiast 60 klatek jest
płynniutki, opcja deshaker ma "stabilizować" obraz
a w rzeczywistości rozmywa go sprawiając tylko wrazenie lepszej płynności