  • 1. Data: 2010-05-02 10:18:48
    Temat: zdzierstwo urzędu miejskiego
    Od: "blachu" <b...@o...pl>

    Witam Wszystkich Szanownych Grupowiczów

    Kilka dni temu skończyło mi się miejsce na kolejne pieczątki przeglądów
    okresowych w dowodzie rejestracyjnym.
    Po badaniach diagnosytecznych dostałem kolejny wpis ale już na specjalnym
    blankiecie, z którym musiałem póść do wydziału komunikacji urzędu miejskiego
    w Bytomiu. Myślałem, że wydanie nowego dowodu to sprawa szybka i tania,
    niestety myliłem się.
    Urząd w moim mieście za wydanie nowego dowodu zażyczył sobie 85zł + 1zł za
    nową nalepkę na tablicę rejestracyjną.
    Dodatkowo musiałem odstać swoje w kolejce i na sam koniec dostałem tylko
    dowód czasowy na jeden miesiąc :(
    I tak się zastanawiam po co ?
    Motocykl nie zmienił właściela, nie zmieniłem niejsca zameldowania to po
    co?.
    Co będą sprawdzać, czy nie podrobiłem pieczątek na kwitku od diagnosty ???
    Oczywiście po miesiącu znowu musze iść do urzędu, odstać swoje w kolejce i
    odebrać nowy dowód.
    Jak to jest w Waszych urzędach ???

    Pozdrawiam
    Andrzej

    XJ 600S Diversion '98

    PS. Swoją drogą na przeglądzie też sie trochę zdziwiłem - jak jest wydawany
    nowy dowód to potrzebują dane techniczne motocykla typu masa i moc.
    Oczywiście powiedziałem grzecznie moc 61KM, masa 208kg. Nikt nie uwierzył i
    zaczęło się szukanie po katalogach....
    Niestety okazało się, że Yamaha XJ 600S Diversion jest tak "unikalnym"
    motocyklem, że w żadnych posiadanych przez nich katalogach nie można go było
    znaleźć. pomogły Google i jakaś stara strona ze Świata Motocykli :)

  • 2. Data: 2010-05-02 17:40:23
    Temat: Re: zdzierstwo urzędu miejskiego
    Od: jeszua <j...@g...com>

    On 2 Maj, 12:18, "blachu" <b...@o...pl> wrote:
    > Niestety okazało się, że Yamaha XJ 600S Diversion jest tak "unikalnym"
    > motocyklem

    trzeba bylo podac 4br (s?), pewnie byloby im latwiej ;)
    --
    jeszua
    ck krakoff

  • 3. Data: 2010-05-02 17:57:26
    Od: "blachu" <b...@o...pl>

    trzeba bylo podac 4br (s?), pewnie byloby im latwiej ;)

    Oczywiście, że podałem, ale i tak nie znaleźli :)

  • 4. Data: 2010-05-03 13:30:14
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-05-02 12:18, blachu pisze:

> [...]
    > Oczywiście po miesiącu znowu musze iść do urzędu, odstać swoje w kolejce i

    Maja miesiac na wydrukowanie nowego dowodu poniewaz teraz wszystkie
    dowody tzw."twarde" drukowane sa centralnie, w Warszawie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 5. Data: 2010-05-03 19:23:51
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Kuczu <q...@g...com> wrote:

    >Maja miesiac na wydrukowanie nowego dowodu poniewaz teraz wszystkie
    >dowody tzw."twarde" drukowane sa centralnie, w Warszawie.

    No dobra, miesiac, tylko po ch..olere dowod tymczasowy?
    To sie kwalifikuje pod wyludzenie.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 6. Data: 2010-05-03 20:38:42
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-05-03 21:23, Jacot pisze:

    > No dobra, miesiac, tylko po ch..olere dowod tymczasowy?
    > To sie kwalifikuje pod wyludzenie.

    Ten bez miejsca na pieczatki jest niewazny. Nie mozna jezdzic z
    niewaznym dowodem. Mozna z tymczasowym.

  • 7. Data: 2010-05-03 22:48:19
    Od: Arni <n...@s...org>

    Kuczu pisze:

    > Ten bez miejsca na pieczatki jest niewazny. Nie mozna jezdzic z
    > niewaznym dowodem. Mozna z tymczasowym.

    ale można by nowy dowod wyrobic zanim skonczy sie stary i przejsc
    łagodnie wymiane bez tymczasowego.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 8. Data: 2010-05-04 03:12:21
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Kuczu <q...@g...com> wrote:

    >Ten bez miejsca na pieczatki jest niewazny.

    O, a skad takie nowosci?;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 9. Data: 2010-05-04 04:57:32
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    On 3 Maj, 22:38, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Ten bez miejsca na pieczatki jest niewazny. Nie mozna jezdzic z
    > niewaznym dowodem. Mozna z tymczasowym.

    przerabialem z samochodem - dowod rejestracyjny pelny po brzegi +
    przeglad techniczny na wydruku z adnotacja "dowod rejestracyjny do
    wymiany" + umowa kupna i OC juz na mnie - pan policjant stwierdzil ze
    nie ma czasu w papierach grzebac i moge sobie jechac:)

    scibor
    Helga VFR800

  • 10. Data: 2010-05-04 06:19:43
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    scibor1 pisze:

> [...]
    > wymiany" + umowa kupna i OC juz na mnie - pan policjant stwierdzil ze
    > nie ma czasu w papierach grzebac i moge sobie jechac:)

    Mi dowód + kartka od diagnosty zabrali (bez żadnego rodzaju kary,
    mandatu ani punktów bo nie jest to karalne), dali pokwitowanie i w ten
    sposób 'skłonili' do wyrobienia nowego.