  • 21. Data: 2024-01-27 18:26:15
    Temat: Re: zapytanie - drukarka 3D
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 27.01.2024 17:59, Zenek Kapelinder wrote:

    > z numerem mieszkania włącznie.

    To nie mieszkanie tylko siedziba firmy (firm).
    Najlepsze jest to, że tam byłem. Raz w życiu byłem nie przejazdem w
    Łodzi i właśnie tam.

    --
    Mirek.

  • 22. Data: 2024-01-27 18:40:02
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > To podaj
    Tobie mogę pierdnąć w nos :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 23. Data: 2024-01-27 19:26:11
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu 27.01.2024 o 16:57, sundayman pisze:

    > tak też myślałem. Przez 2 miesiące szukania nie znalazłem nic zbliżonego
    > co by nie było 2 razy droższe.

    A po ile teraz oferują w kraju? Ja w grudniu kupiłem za 7300 brutto.

    L.

  • 24. Data: 2024-01-27 22:17:26
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > bardzo wiadomo dlaczego, pełno podobnych na rynku.

    Na przykład ?

    > Celowałem w Vorona, są zestawy do kupienia, cena chyba w tych samych
    > okolicach.

    Któryż to Voron byłby konkurentem ?

    > Natomiast kolega drukował kiedyś "półprzemysłowo" na Voronie i bardzo
    > sobie chwalił bezawaryjność i prędkość. Kupił poskładaną, gotową,

    Ale nie w tym rzecz. Wspomniana Prusa MK4 drukuje jakościowo bardzo
    podobnie do bambu. Rozmawiamy o czymś konkurencyjnym.
    Czyli - gotowy sprzęt, ten sam rozmiar wydruku, te same parametry
    temperatur, zbliżona prędkość, zamknięta komora, poziomowanie ( bambus
    ma czujnik pierwszej warstwy ), możliwość druku w kolorze/wieloma
    materiałami.

    Nie czepiam się, bo jestem zachwycony bambusem ale twierdzenie, że
    ludzie kupują bo jest "moda" to wymysł.

  • 25. Data: 2024-01-27 22:18:44
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > A po ile teraz oferują w kraju? Ja w grudniu kupiłem za 7300 brutto.

    7800 brutto

  • 26. Data: 2024-01-27 22:19:49
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > A po ile teraz oferują w kraju? Ja w grudniu kupiłem za 7300 brutto.

    Ale jak już się przyznałeś, że masz to może coś powiedz - jakie pierwsze
    wrażenie. Może coś ci się już rzuciło w oko.

  • 27. Data: 2024-01-27 22:23:20
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > To nie mieszkanie tylko siedziba firmy (firm).
    > Najlepsze jest to, że tam byłem. Raz w życiu byłem nie przejazdem w
    > Łodzi i właśnie tam.

    Będę strzelał - do Ikarii ? :)

  • 28. Data: 2024-01-27 22:38:18
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 27.01.2024 22:23, sundayman wrote:

    > Będę strzelał - do Ikarii ? :)

    Trafiłeś. Byłem na szkoleniu z Fortineta.

    --
    Mirek.

  • 29. Data: 2024-01-27 23:07:40
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu 27.01.2024 o 22:19, sundayman pisze:
    > Ale jak już się przyznałeś, że masz to może coś powiedz - jakie
    pierwsze wrażenie. Może coś ci się już rzuciło w oko.

    Obawiam się, że zły adres :/ Nigdy wcześniej nie miałem żadnej drukarki.
    Działa dobrze, za namową kolegi kupiłem PETG, startowe PLA prawie
    zużyłem poza czarnym, który się przycina. Podajnik działa, wifi działa,
    pierdoły do druku wysyłam z jakiegoś ichniego programiku za pomocą
    laptoka. I to chyba tyle na razie :>

    L.

  • 30. Data: 2024-01-27 23:10:43
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Trafiłeś. Byłem na szkoleniu z Fortineta.

    Oprócz ich i mnie to właściwie nie bardzo jest tu ktoś zbliżony do
    informatyki/elektroniki.
    Do mnie nikt nie przychodzi - więc tylko oni zostają :)