  • 11. Data: 2024-01-27 11:54:52
    Temat: Re: zapytanie - drukarka 3D
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 27.01.2024 o 11:50, io pisze:

    > A teraz jest u mnie Cancel-Lock i pod prawym klawiszem w menu mam
    > "Wycofaj wiadomość".

    I na cudzych artykułach ta opcja w ogóle nie pokazuje się.

  • 12. Data: 2024-01-27 12:01:36
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 27.01.2024 o 11:54, io pisze:

    > I na cudzych artykułach ta opcja w ogóle nie pokazuje się.

    Zaiste, chyba działa. Na alt.pl.test wysłałem wiadomość, wycofałem. U
    mnie znikła.

    Robert

  • 13. Data: 2024-01-27 12:55:40
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 26.01.2024 o 23:14, sundayman pisze:
    > Dzień dobry
    >
    > Chciałbym kupić Bambu Lab X1 Carbon Combo. Jak widzę dostawa 30 szt. ma
    > być w luty. Czy robiąc teraz zamówienie otrzymam sprzęt z tej dostawy ?
    >
    > Piotr Anacik
    >

    > MACHINERIA
    > 94-251 Łódź
    > ul. Omłotowa 12/14
    > NIP 7291593852
    Czym się ta drukarka wyróżnia że jest taki popyt i trzeba się zapisywać
    na nią?

    --
    Janusz

  • 14. Data: 2024-01-27 13:45:56
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 27/01/2024 12:55, Janusz wrote:
    > Czym się ta drukarka wyróżnia że jest taki popyt i trzeba się zapisywać
    > na nią?

    Efekt "Endera". Jakaś musiała stać się kultowa. Padło na Bamboo.

    Ogólnie nie ma tam nic, czego byś nie mógł kupić/wystrugać samodzielnie.
    No może system poziomowania stołu jest ciekawy, ale do wyboru jest wiele
    innych.

  • 15. Data: 2024-01-27 16:09:10
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 27.01.2024 o 13:45, heby pisze:

> [...]
    >
    > Ogólnie nie ma tam nic, czego byś nie mógł kupić/wystrugać samodzielnie.
    > No może system poziomowania stołu jest ciekawy, ale do wyboru jest wiele

    W sumie mam teraz 3 drukarki. Pierwszą, którą produkował mój kolega (
    nazwa wam nic nie powie ), solidna bardzo. Wada jest stary już soft (
    jakiś Marlin ), niewielka prędkość no i mały stolik stosunkowo.

    Druga to Ender 5 Plus - z uwagi na duże pole. Ją będę modyfikował na
    maxa żeby móc drukować z najwyższymi temperaturami. tylko muszę mieć na
    to czas.

    Trzecia to chyba Anycubic Photon S. Jeszcze jej nie uruchomiłem od ponad
    roku... brak czasu.

    Potrzebuję drukarki, która działa. Bez zabawy. I ten/ta bambu taka jest.
    Dodatkowo druk w kolorze ( mało ważne ) albo wielomateriałowy ( ważne ).
    Szybka ( bardzo ważne ), z dobrym softem.

    Wolałbym kupić coś innego - bo mnie wkurwia ta firma - nie można u nich
    kupić bezpośrednio z fakturą. Ale jakoś nie znalazłem w zbliżonej cenie
    nic co by było sensowną alternatywą.

    Najbliżej jest Prusa mk4. No ale jej jednak sporo brakuje do tego bambusa.

  • 16. Data: 2024-01-27 16:11:45
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Ogólnie nie ma tam nic, czego byś nie mógł kupić/wystrugać samodzielnie.
    > No może system poziomowania stołu jest ciekawy, ale do wyboru jest wiele
    > innych.

    No to zaproponuj jakąś o tych parametrach ( gotową ) w zbliżonej cenie.
    Może być nawet trochę droższa.

  • 17. Data: 2024-01-27 16:14:13
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 27/01/2024 16:11, sundayman wrote:
    > No to zaproponuj jakąś o tych parametrach ( gotową ) w zbliżonej cenie.
    > Może być nawet trochę droższa.

    Nie zapropnuje, bo ja drukarkę zeszyłem samodzielnie na bazie róznych
    elementów, nie potrzebuję wydruków z prędkoscią światła i lubię jak coś
    nie działa, bo to ciekawe.

  • 18. Data: 2024-01-27 16:57:01
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Nie zapropnuje,

    tak też myślałem. Przez 2 miesiące szukania nie znalazłem nic zbliżonego
    co by nie było 2 razy droższe.

    > elementów, nie potrzebuję wydruków z prędkoscią światła i lubię jak coś
    > nie działa, bo to ciekawe.

    Ja używam druku 3D do pracy a nie do zabawy. Nie mam czasu przygody bo
    mój czas jest bardzo drogi. Poza tym pierwsze drukarki robiliśmy z
    kolegą kiedy się pojawiły - dużo lat temu. Już mi się nie chce.

    Jak ktoś chce wiedzieć coś o tym bambusie - to niech po prostu poogląda
    sobie YT. Tam jest od groma recenzji i porównań.
    Także ludzi, którzy drukują zawodowo a nie hobbystycznie (np. mają farmę
    drukarek ).

    Żeby było jasne - idealna to ona nie jest. Ale chodzi o stosunek
    cena/możliwości. Dodatkowo niedawno wyszło oepnsourcowe firmware do
    niech usprawniające niektóre rzeczy.

    Najbardziej mnie wkurwia, że choć niby można złożyć wniosek o sprzedaż
    bez VAT to ni chuja nie da się tego zrobić. Olewają i nie reagują.
    Więc muszę kupić w PL drożej ciut.

    Składałem ten wniosek z 10 razy. Zero reakcji. Pisałem maile w tym
    obelżywe - zero reakcji. Jak mi znajdziesz coś, co będzie na poziomie
    tego bambusa to chętnie kupię, żeby tym chińskim kutafonom na złość
    zrobić :)

  • 19. Data: 2024-01-27 17:59:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 27 stycznia 2024 o 11:21:07 UTC+1 LordBluzg(R)?? napisał(a):
    > Kiedyś tak było :) Od paru lat, googleboty i inne boty/harvestery nie
    > zaglądają do usenetu. Podać tutaj dane, to tak jak zapisać w kominie :)
    >
    > --
    > LordBluzg(R)??
    > <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>
    To podaj swoje kretynie i arcydebilu. Dawaj jak tamten dał, z numerem mieszkania
    włącznie.

  • 20. Data: 2024-01-27 18:05:57
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 27/01/2024 16:57, sundayman wrote:
    > Ja używam druku 3D do pracy a nie do zabawy.

    Ale nikt tego nie neguje. Jest tylko wyjaśnienie fenomenu.

    Kiedy pojawiły się Endery, to były zwykłe drukarki, z gównianą
    prowadnicą Z, gumowymi rolkami wycierajacymi się błyskawicznie, ale
    uzyskały status "kultowych". Ten mechanizm nie jest jasny, to było
    jeszcze jedno chińskie coś o chińskiej jakości. Naprawiłem takich kilka
    w okolicy i ja bym nie brał.

    W przypadku Bambu widzę podobny fekt - to porzadna drukarka, bez
    rewolucyjnych technologii. Jednak stała się nagle "kultowa" choć nie
    bardzo wiadomo dlaczego, pełno podobnych na rynku. To jest fascynujace
    zjawisko tak ogólnie ;)

    > obelżywe - zero reakcji. Jak mi znajdziesz coś, co będzie na poziomie
    > tego bambusa to chętnie kupię, żeby tym chińskim kutafonom na złość
    > zrobić :)

    Celowałem w Vorona, są zestawy do kupienia, cena chyba w tych samych
    okolicach. Jednak po policzeniu za i przeciw stwierdzam, że to się nigdy
    nie zwróci, ja jestem hobbystą.

    Natomiast kolega drukował kiedyś "półprzemysłowo" na Voronie i bardzo
    sobie chwalił bezawaryjność i prędkość. Kupił poskładaną, gotową,
    drukował jakieś części do samochodów (głównie elementy wnętrza). Nie
    wiem kto składał, ale nie było oszczędzania.

    Teraz jak zerknąłem na neta to widze, że gotowce Vorona też sprzedają,
    choć ceny jakieś sporawe.