  • 111. Data: 2011-07-04 10:11:31
    Temat: Re: zapinanie kasku
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-04 11:35, de Fresz pisze:

    > Tych schodów, co to muszą spełniać parę norm budowlanych, choćby tylko
    > właściciel domu miał po nich chodzić? To dopiero jest ograniczanie
    > wolności jednostki!

    No jest. A co gorsza takie schody zabijaja!
    Należy ja tak zmodyfikowac zeby nie dalo sie spasc ze schodow, np
    stopnie nie wyzsze niz 5cm i nie wezsze niz 2m. Jesli uratuje to choc
    jedno zycie to warto!

    > To raczej Ty bierz się do roboty i zbieraj 100k podpisów w sprawie
    > inicjatywy ustawodawczej zniesienia obowiązku jazdy w kasku, któren to
    > tak bardzo Cię uwiera.

    Nie biore udzialu w akcjach beznadziejnych, glupcow jest wiecej,
    przeglosuja wszystko co polityk uzasadni 'choc jednym zyciem' :)

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 112. Data: 2011-07-04 11:05:46
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    > Na dziesiatki tysiecy majacych fart, kilku go nie mialo.
    > Kolega spadl ostatnio ze schodow we wlasnym domu,

    Ten kolega to nie napis na palacu kultury zebys se z niego korzystal
    kiedy ci sie podoba, szczegolnie ze kolega akurat byl w kasku i odziezy
    ochronnej.

    KJ

  • 113. Data: 2011-07-04 11:37:46
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-04 13:05, KJ Siła Słów pisze:

    > Ten kolega to nie napis na palacu kultury zebys se z niego korzystal
    > kiedy ci sie podoba, szczegolnie ze kolega akurat byl w kasku i odziezy
    > ochronnej.

    Se nie pochlebiaj! Kolega.. tez mi cos.

    pozdr
    newrom ;)
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 114. Data: 2011-07-04 11:46:03
    Od: Monster <m...@o...pl>

    On 4 Lip, 08:47, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Na dziesiatki tysiecy majacych fart, kilku go nie mialo.
    > Kolega spadl ostatnio ze schodow we wlasnym domu, nie on jeden (bo ja
    > tez), zglos projekt uzywania lin asekuracyjnych przy pokonywaniu tych
    > niebezpiecznych przeszkod.

    Znajomek spadł kupę lat temu z kilku schodków w knajpie,zdrowo się
    poprzestawial,asekuracja alkoholowa nie pomogła, do tej pory mu się to
    wypomina,kulega był na tyle wredny że piosenkę napisał:-)
    http://www.youtube.com/watch?v=IKhmmRhnfJQ

    Tomek

  • 115. Data: 2011-07-04 12:42:41
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    de Fresz <d...@N...pl> napisała rzekomo

    > Z praktycznego punktu widzenia jeżdżenie bez kasku jest bardzo głupie i ma
    > szanse skończyć się tragicznie. Dlaczego uważasz że podnoszenie ryzyka tam
    > gdzie jest to zupełnie niepotrzebne jest akurat dobrym sposobem
    > manifestowania wolności? Nie lepiej wsadzić se strusie piórko w dupę i
    > paradować po ulicy?

    A ja tak sie wtrace raz jeszcze.
    Poniewaz (niestety) mnie nie bylo w Hartowcu, to chociaz przejrzalem Kryha
    fotki z Rozanskich.
    I ciekawe co mogliby wniesc do tej dyskusji ci, ktorzy wozili _BEZ KASKOW_
    dzieciaczki na DR. Nie bede wskazywal palcem.

    Ciekawe czy nazwaliby samych siebie oportunistami, kontestatorami czy moze
    hipokrytami ?

    Troche glupio, co?

    "Nie czyn, jak ja czynie - lecz czyn, jak nauczam."

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 116. Data: 2011-07-04 12:55:46
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-07-04 14:42:41 +0200, "Jasio" <b...@g...pl> said:

> [...]
    > I ciekawe co mogliby wniesc do tej dyskusji ci, ktorzy wozili _BEZ KASKOW_
    > dzieciaczki na DR. Nie bede wskazywal palcem.

    A wskazuj. Pokaż mi jeszcze tylko tam choć kawałek drogi publicznej z
    jakimkolwiek ruchem. Taaaa, wiem, po mieście bez kasku też byś jeździł
    15 km/h.

    > Troche glupio, co?

    Fcale.

    de Fresz

  • 117. Data: 2011-07-04 13:24:18
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    > Se nie pochlebiaj!

    Tez to z obrzydzeniem pisalem,
    ale nie chcialem robic scen przy ludziach.

    KJ

  • 118. Data: 2011-07-04 14:02:39
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-04 15:24, KJ Siła Słów pisze:

    > ale nie chcialem robic scen przy ludziach.

    Scen ? Oj Tititi pieszczoszku!

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 119. Data: 2011-07-04 19:23:16
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "KJ Siła Słów"
    szczegolnie ze kolega akurat byl w kasku i odziezy ochronnej.

    Na schodach, to jakis nowy rodzaj perwersji???

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 120. Data: 2011-07-04 20:06:57
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-07-04 21:23, Tytus z domQ pisze:

    > Na schodach, to jakis nowy rodzaj perwersji???

    moze juz starczy.

    ...to kiedys byla lista o motocyklach...

    KJ