  • Data: 2012-04-02 17:54:54
    Temat: zaniżony download neostrada
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uprzedając odpowiedzi że to nie ta grupa informuję że na alt.pl.neostrada
    nie otrzymałem żadnej informacji dlatego osmieliłem zapytać sie tutaj i
    proszę o wyrozumiałość i tylko merytoryczne odpowiedzi

    Jak się dobrać do TP SA w sprawie pogorszenia Downloadu mam neostrade 20Mb a
    transfery po ostatnich pracach serwisowych w ktorych nie było netu przez
    trzy dni spadły o 25% i teraz nie przekraczaja 15 Mb a najczęsciej jest to
    około 12 Mb mierzone speed testem i takie wysłałem pomiary z ostatnich 10
    dni do TP SA jako reklamację i niestety rozpatrzona negatywnie.
    Jak się do nich dobrać żeby poprawili transfer ewentualnie jak się nie da
    obniżyli abonament.