  • 11. Data: 2003-10-23 11:37:56
    Temat: Re: zakaz dzielenie ADSL
    Od: Arkadiusz Chochowski <z...@i...pl>

    > Doprawdy powołują się na bardzo wiarygodne źródło ;).

    Moze i tak, natomiast ciekawe jest, ze ze strony internetdsl
    wyparowala odpowiedz na pytanie:
    "Czy możliwe jest za dodatkową opłatą udostępnienie dostępu
    do Internetu DSL TP w lokalnej sieci ?"
    a w Lublinie od prawie 2 miesiecy BOK mnie odprawia z kwitkiem
    twierdzac ze nie maja jakis tam modemow i dlatego nie moga
    mi podlaczyc DSL'a. Co ciekawe linie na ktorej mial byc
    ten DSL zalozyli i juz nawet mi rachunki za nia przysylaja.
    Jak to ta "nasza" tpsa sie zmienia na lepsze - wprost
    nie do uwierzenia ;).

    pozdrawiam
    --
    Arkadiusz Chochowski | "Everything should be made as simple as
    z...@i...pl | possible, but not simpler" - Albi

  • 12. Data: 2003-10-23 16:29:36
    Od: "Mateusz(Amkacz)" <m...@...sygnaturce>

    Obywatel MSZ <m...@k...pmp.com.pl> naskrobał:

    > Głównie ale AFAIK nie do końca. Neo+ używa PPPoE (a wynalazcę tego g* to
    bym
    > osobiście zatłukł tępym młotkiem),

    wszystkie modemy na usb uzywają pppoa (nie ma po drodze ethernetu)
    modemy lucent w trybie routera także.

    --
    Mateusz (Amkacz) Belattaf _____ _____ | | _______ ____ ________
    amkacz[malpa]mp3.pl \__ \ / \| |/ /\__ \ _/ ___\\___ /

  • 13. Data: 2003-10-23 16:29:44
    Temat: Re: zakaz dzielenie ADSL - OT
    Od: "Mateusz(Amkacz)" <m...@...sygnaturce>

    Obywatel Konrad Rzadzinski <k...@a...matrix.pl> naskrobał:

    > Jedno 's', jedno 's' ;)

    poniekąd Dupometryczny DSL też byłby ciekawy ;] (może służy tylko do
    ściągania erotyki?)

  • 14. Data: 2003-10-23 22:56:17
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    In pl.internet.polip, Konrad Rzadzinski <k...@a...matrix.pl> wrote:

    >Dnia Wed, 22 Oct 2003 19:55:30 +0000 (UTC), Szymon Sokół
    ><s...@b...operator.from.hell.pl> tako rzekł:
    >: Mam wrażenie, że zarówno internetDSL, jak i Neostrada/Neostrada+ to jest ADSL
    >: (*Assymetric* Digital Subscriber Loop) - tak w Neostradzie, jak i w iDSL
    >
    >Jedno 's', jedno 's' ;)

    Istotnie. Asymmetric. Pamiętałem, że czegoś tam jest dwa... ;-)
    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH-University of Science and Technology, Cracow, Poland. O

  • 15. Data: 2003-10-23 22:56:23
    Od: "Przemysław 'Repcio' Gubernat" <P...@G...Gubernat.NET>

    On Thu, 23 Oct 2003 11:37:56 +0000 (UTC), Arkadiusz Chochowski <z...@i...pl>
    wrote:

    > Moze i tak, natomiast ciekawe jest, ze ze strony internetdsl
    > wyparowala odpowiedz na pytanie:
    > "Czy możliwe jest za dodatkową opłatą udostępnienie dostępu
    > do Internetu DSL TP w lokalnej sieci ?"
    [..]
    No właśnie.. czytam pkt. 13
    a w nim

    "
    [..]
    Łącze dostępu do Internetu DSL TP jest gotowe do podłączenia sieci
    lokalnej bez ponoszenia dodatkowych opłat.

    Patrz pyt. Czy możliwe jest za dodatkową opłatą udostępnienie dostępu
    do Internetu DSL TP w lokalnej sieci ?"

    Chyba zauważyli że bardziej opłaca się ludziom kupić np. 1 MBit transmisji
    danych + 3 czy 4 1 MBit InternetDSL'e niż 2x2 MBit w LB w transmisji
    danych (szczególnie po obniżenie ceny w InternetDSL)

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    IPv4://repcio@3575230515 IPv6://repcio@3ffe:8010:1c:beaf::2
    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | Network Administrator @ Repcio.NET & Trzebnica.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 16. Data: 2003-10-23 23:42:46
    Od: MSZ <m...@k...pmp.com.pl>

    Dnia 2003-10-23 18:29, Mateusz(Amkacz) napisal(a):

    > Obywatel MSZ <m...@k...pmp.com.pl> naskrobał:

    > bym
    >
    > wszystkie modemy na usb uzywają pppoa (nie ma po drodze ethernetu)
    > modemy lucent w trybie routera także.

    Sorry, ja z pilota jestem ;-) i nadal mam modem eth (choć niestety już nie
    speedstreama). PPPoA to taki sam szajs czy jeszcze gorszy?

    --
    M.S.Z. # Niezależnie od tego, jak wielki jest
    Mechanical # twój sukces, czy jak tragiczna klęska,

  • 17. Data: 2003-10-24 09:52:58
    Od: glappo <g...@b...pl>

    > Chyba zauważyli że bardziej opłaca się ludziom kupić np. 1 MBit transmisji
    > danych + 3 czy 4 1 MBit InternetDSL'e niż 2x2 MBit w LB w transmisji
    > danych (szczególnie po obniżenie ceny w InternetDSL)

    no ale InternetDSL jest niesymetryczny oraz nie polaczysz ich w "jedna
    calosc" w LB, czy sie myle?

  • 18. Data: 2003-10-24 15:45:59
    Od: "Mateusz(Amkacz)" <m...@...sygnaturce>

    Obywatel MSZ <m...@k...pmp.com.pl> naskrobał:

    > Sorry, ja z pilota jestem ;-) i nadal mam modem eth (choć niestety już nie
    > speedstreama). PPPoA to taki sam szajs czy jeszcze gorszy?

    PPPoA jest lepszy - pingi krótsze, i mtu można smiało 1500 ustawić, a nie do
    1492 albo nizej sie ograniczac...

  • 19. Data: 2003-10-24 23:43:01
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Mateusz(Amkacz)" <m...@...sygnaturce> writes:

    > wszystkie modemy na usb uzywają pppoa (nie ma po drodze ethernetu)
    > modemy lucent w trybie routera także.

    Jakie jest maksymalne MTU (dla IP) w takim przypadku?
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 20. Data: 2003-10-25 17:24:02
    Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka)

    On Fri, 24 Oct 2003 23:43:01 +0000 (UTC) I had a dream that Krzysztof Halasa
    <k...@p...waw.pl> wrote:
    >Jakie jest maksymalne MTU (dla IP) w takim przypadku?

    1500, choć pojęcie "maksymalne MTU" jest masłem maślanym.