  • 1. Data: 2013-06-11 19:36:15
    Temat: zafira, ok 10 lat, jaki silnik?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    witam

    Zastanawiam się nad zakupem zafiry, około 10 letniej, z przebiegiem
    sugerowanym 200tyś. Mam zaufanie do diesli, ale gazem też nie pogardzę.
    Proszę o poradę w jaki silnik warto wybrać (fap? dwumasa?) a jakich
    unikać. Jakie się dobrze "gazują"?

    ToMasz

  • 2. Data: 2013-06-11 21:33:46
    Temat: Re: zafira, ok 10 lat, jaki silnik?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 11-06-2013 o 19:36:15 ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > sugerowanym 200tyś. Mam zaufanie do diesli, ale gazem też nie pogardzę.
    > Proszę o poradę w jaki silnik warto wybrać (fap? dwumasa?) a jakich

    Uwaga ogólna - jeśli szukasz z przebiegiem w okolicach 200kkm - to szukaj
    wśród 3-4 latków.

    Nie mogłem się powstrzymać :-)

    TG

  • 3. Data: 2013-06-11 21:35:45
    Od: "Baczek" <b...@k...pl>

> [...]
    > sugerowanym 200tyś. Mam zaufanie do diesli, ale gazem też nie pogardzę.
    > Proszę o poradę w jaki silnik warto wybrać (fap? dwumasa?) a jakich

    Ja ma "zośkę" z 2001r 2,2 benz+lpg (Z22SE).
    Z instalacji "już" jestem zadowolony.
    W zakładzie gdzie zakładałem LPG instalator był świetnie przygotowany
    teoretycznie,
    ale papudraczył robote - a to nie dokręcił opaski, a to kabelek luźno
    latał, a to a tamto.
    Z usterek
    - 3 rozruszniki w ciągu 2 miesięcy po zakupie (żony to auto - ponoć nic
    nigdy podczas jazdy nie hałasowało,
    a rozruszniki w śroku jakby ranat wybuchł)
    - 1 alternator (tego podczas zakupu już się spodziewałem)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2013-06-11 21:36:15
    Od: "mappl" <n...@m...pl>

    > Uwaga ogólna - jeśli szukasz z przebiegiem w okolicach 200kkm - to

    Coś Ty, przecież każde 10-letnie ma przebieg 187kkm, pod warunkiem, że
    Diesel.

  • 5. Data: 2013-06-12 08:15:05
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 11.06.2013 19:36, ToMasz wrote:
> [...]
    > sugerowanym 200tyś. Mam zaufanie do diesli, ale gazem też nie pogardzę.
    > Proszę o poradę w jaki silnik warto wybrać (fap? dwumasa?) a jakich

    1,6 i 1,8 sie bardzo dobrze gazuja. 1.4 zreszta jeszcze lepiej, ale to
    nie w tym modelu.
    Do tego auta 1,6 jednak jest za slabe.

    10 lat i 200 kkm ? Wg mnie nierealny przebieg. Swoim tyle zrobilem w
    niecale 6.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z