    From: "news.onet.pl" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: zafira - kontrolka samochód z kluczem
    Date: Tue, 8 Jun 2010 18:26:39 +0200

    Witajcie,

    mam Zafirę 1.8 benzyna z gazem sekwencja 2001 r. i od kilku dni problem.
    Niezależnie czy jadę na gazie czy na benzynie po przejechaniu ok 30km zapala
    mi się kontrolka samochodu z kluczykiem, a samochód zaczyna dziwnie terkotać
    (jakby nie palił na jakiś cylinder). Jak ostygnie to po odpaleniu nadal
    kontrolka się świeci ale jak przejadę kawałek powyżej 3500 obrotów to gaśnie
    i wszystko wraca do normy ale do czasu przejechania znowu ze 30 km bo
    problem wraca.
    Byłem na kompie i ponoć na 2 i 4 cylindrzej były jakieś błędy. Świece mam
    praktycznie nowe, sprawdzałem i są ok - zresztą wymieniałem z 5 tys km temu.

    Macie jakieś pomysły?

    Z góry dzięki.
    Seba