  • 1. Data: 2013-02-03 01:22:37
    Temat: "za TEWUENEM":
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    http://kontakt24.tvn.pl/temat,poscig-zakonczony-wypa
    dkiem-ranny-policjant,75232,html?categoryId=496

    "Kierujący seatem wyprzedzał pojazdy w miejscu niedozwolonym: na
    skrzyżowaniu, na przejściu dla pieszych oraz przekraczał
    podwójną linię ciągłą. Policjanci widząc kierowcę popełniającego
    wykroczenia natychmiast włączyli sygnały świetlne i dźwiękowe i
    udali się w pościg za tym pojazdem.

    ""Przecież nie będzie nam huj na dzielni stwarzał zagrożenia w
    ruchu drogowym""
    Kierujący seatem nie reagował na podawane sygnały do
    zatrzymania. W dalszym ciągu popełniał kolejne wykroczenia
    zagrażając innym kierującym i pieszym"- wyjaśniła rzeczniczka.
    ""W związku z powyższym nasi funkcjonarusze z zachowaniem
    wszelkich procedur oraz z zachowaniem poszanowania dla przepisów
    rucho drogowego - manifestacyjnie rozpierdolili się na moście,
    niech se huj nie myśli, że jego zachowanie pozostanie bez odzewu""
    W trakcie pościgu, w miejscowości Żarnowa, radiowóz uderzył w
    barierę ochronną. Policjant jadący jako pasażer został ranny.
    Kierowcy seata nie udało się jeszcze zatrzymać.
    "Policjanci uczestniczący w zdarzeniu byli trzeźwi" - dodała
    Katarzyna Ciubak"", która ta informacją jest do teraz zszokowana""
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 2. Data: 2013-02-03 11:15:21
    Temat: Re: "za TEWUENEM":
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

> [...]
    > "Policjanci uczestniczący w zdarzeniu byli trzeźwi" - dodała Katarzyna
    > Ciubak"", która ta informacją jest do teraz zszokowana""

    dlaczego nie wezwali posilkow?
    rozumiem, ze kamery nie mieli i cala relacja jest z podana z ich glowy ?

    Nie mam nic przeciwko, ze chca zatrzymac osobe lamiacego przepisy - a
    nawet popieram, zeby policja interweniowala wlasnie w takich sprawach
    'prawdziwych piratow' niz czaila sie za krzakiem z suszarka.

    A wypadek? No coz - zdarza sie i najlepszym.

    Ale czemu posilkow nie wezwali?

  • 3. Data: 2013-02-03 11:39:49
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-02-03 11:15, AL pisze:
    > A wypadek? No coz - zdarza sie i najlepszym.
    > Ale czemu posilkow nie wezwali?
    Bo może nikogo nie ścigali, tylko wypierdzielili w barierę - skoro
    zdarza się nawet najlepszym - ale kurde głupio tak się przyznać, bo
    powiemy że zostaliśmy napadnięci. Było ich wielu, i mieli noże. I
    karabiny. I lasery!

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 4. Data: 2013-02-03 12:06:10
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    AL wrote:
    > dlaczego nie wezwali posilkow?

    moze sami jechali po posiłki... do McDonalda ;-)

  • 5. Data: 2013-02-03 20:00:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@d...org napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > zdarza się nawet najlepszym - ale kurde głupio tak się przyznać, bo
    > powiemy że zostaliśmy napadnięci. Było ich wielu, i mieli noże. I

    No przecież oni mają rejestratory w autach...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obdarowany mówi dziękuję,

  • 6. Data: 2013-02-03 21:54:42
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 3 Feb 2013 19:00:52 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >No przecież oni mają rejestratory w autach...

    Nie we wszystkich. Powiedziałbym nawet, że w mniejszości. I raczej
    tylko drogówka.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2013-02-04 00:01:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik jerzu t...@i...pl ...

    > Nie we wszystkich. Powiedziałbym nawet, że w mniejszości. I raczej
    > tylko drogówka.

    Przyznam, że to zaskakujące.

  • 8. Data: 2013-02-04 00:40:42
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 03 Feb 2013 11:15:21 +0100, AL napisał(a):

    > dlaczego nie wezwali posilkow?
    > rozumiem, ze kamery nie mieli i cala relacja jest z podana z ich glowy ?

    Dlaczego policjanci w PL nie potrafią jeździć?

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna

  • 9. Data: 2013-02-04 03:06:33
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 4 lutego 2013 00:01:02 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik jerzu t...@i...pl ...

    > Przyznam, że to zaskakujące.

    Historia prawdziwa sprzed jakiegoś czasu. W Łodzi zaczęli wprowadzać GPSy do
    radiowozów. Z organizacyjnego punktu widzenia doskonałe posunięcie. Wiadomo gdzie kto
    jest itp. I nagle zaczęło się dopytywanie jak to wyłączyć ale żeby włączone było. Bo
    jak włączone to żony do pracy nie odwiezie, dziecka do przedszkola itp. Nic tylko
    robić będzie musiał.

  • 10. Data: 2013-02-04 06:57:07
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-02-03 11:15, AL pisze:
    > - a
    > nawet popieram, zeby policja interweniowala wlasnie w takich sprawach
    > 'prawdziwych piratow' niz czaila sie za krzakiem z suszarka.

    Pirat - osoba, która napada w celu rabunkowym używając statku lub łodzi.
    Piraci atakują zwykle inne statki, ale mogą również napadać cele nabrzeżne.
    Niektóre formy piractwa, dotowane i chronione były przez władców państw,
    a często i przez konkretne miasta.
    Więc kto tu jest piratem?

    Pojęcia się mylą. Za dużo tvn=u się ogląda bo to ich posrany pomysł
    nazwać ofiarę napaści piratem. A naród jak barany to powtarza.

    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/